حمایت نمایندگان مجلس از مواضع رئیس جمهور در سازمان ملل

تعدادی از نمایندگان مجلس در تذکراتی در جلسه امروز مجلس حمایت خود از سخنان و مواضع رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل را بیان کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز چهارشنبه(29شهریور) مجلس شورای اسلامی گفت: از ریاست جمهوری به دلیل مواضع مقتدرانه‌ای که در نشست مجمع عمومی سازمان ملل داشت قدردانی می‌کنم و دیدیم که تشت صهیونیست‌ها از بام افتاد. حرکتی که در سازمان ملل و در حین سخنرانی رئیس جمهور رقم خورد نشان داد که معرکه گردان اغتشاشات و ناآرامی‌ها، صهیونیست‌ها و استکبار جهانی بودند.با خواست خدای متعال بعد از یک سال آبروی توطئه‌ گران رفت.

همچنین حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی در تذکری شفاهی در همین رابطه گفت: از بیانات مقتدرانه ریاست جمهوری در نشست مجمع عمومی سازمان ملل قدردانی می‌کنم. از امروز برخی‌ها حتما ایراداتی می‌گیرند که چرا رئیس جمهور به سگ‌های هار و جهانخوار حمله کرد اما بنده می‌گویم دست‌شان درد نکند.

نماینده مردم بم در مجلس اظهار کرد: با کسانی که جهانخوار بوده و جهان‌خواری شیوه آنها است باید اینگونه برخورد شود.

همچنین حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی ،گفت: حرکت سخیف و زشت نماینده رژیم صهیونیستی غاصب و کودک کش صهیونیستی بیانگر دخالت های بی مورد در کشور اسلامی ایران و برخی کشورهای دیگر است.تعزیه گردان اغتشاشات سال گذشته و سال های دیگر، رژیم صهیونیستی و کودک کش اشغالگر قدس و آمریکا و برخی کشورهای اروپایی هستند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس اظهار کرد: این حرکت روشنگری برای مردم بود که مراقب باشند و فریب رفتارها را نخورند؛ ملت ایران روی پای خود ایستاده و بیش از ۴۴ است که نه به غرب و شرق و اروپا و سایر کشورهایی می گوید که قصد دخالت در امور ایران دارند.

کد خبر 1724874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha