اجرای طرح آبرسانی به ۱۸۶ روستا به همت سپاه خراسان شمالی در دست اجراست

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: اجرای طرح آبرسانی به روستاهای استان، به همت قرارگاه امام حسن (ع) در قالب چهار مجتمع آبرسانی در مجموع برای ۱۸۶ روستا در حال انجام است.

سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: دو مجتمع آبرسانی در شهرستان رازو جرگلان، یک مجتمع آبرسانی به‌ صورت مشترک در بجنورد و آشخانه و یک مجتمع آبرسانی نیز در شیروان در حال تکمیل شدن است.

 وی خاطرنشان کرد: با سفر فرمانده قرارگاه امام حسن (ع) به استان طی سال جاری ۲۰۰ روستای دیگر نیز در فاز آبرسانی قرار گرفت که با واگذاری اعتبارات عملیات آبرسانی به این روستاها نیز انجام می‌شود.

 سردار فرجی عنوان کرد: مجتمع آبرسانی در بجنورد و آشخانه ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و ۱۰ روستا از نعمت آب پایدار بهره مند شدند.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی بیان کرد: مجتمع آبرسانی در شیروان ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و طبق برنامه ‌ریزی‌های انجام شده با اتمام کار در این مجتمع آب پایدار برای ۲۹ روستا در این شهرستان برقرار خواهد شد.

سردار فرجی همچنین بر تامین آب پایدار در روستاهای خراسان شمالی تاکید کرد و افزود: تلاش می کنیم تا به مناطق محروم استان از جمله روستاها خدمات ارایه دهیم.

وی اضافه کرد: تکمیل چهار مجتمع آبرسانی در این استان با قراردادی سه ساله با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در قالب طرح جهاد آبرسانی واگذار شده که این طرح ها تاکنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اظهارکرد: اجرای پروژه های آبرسانی بر عهده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه استان است و در این رابطه تاکنون در یک مرحله ۱۸ روستا و در مرحله بعدی ۳۵ روستا از آب شُرب پایدار بهره مند شده اند و پروژه آبرسانی به ۲۴ روستا در شهرستان اسفراین نیز رو به اتمام است و انعقاد قرارداد ۱۱۴روستا نیز در دست اقدام است.

کد خبر 1725169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha