ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج اقتدار و صلابت است

طاهری گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج اقتدار و صلابت است و این آمادگی را دارد که در هر گوشه‌ای از کشور که مورد تعدی و تجاوز قرار گیرد در کمترین زمان در محل حضور پیدا کند و مقابله سخت و کوبنده خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه سلیمان طاهری امروز دوشنبه (۳مهر ماه ) در نشست خبری که بمناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد ،گفت:در دوران دفاع مقدس دشمن سیلی بسیار بزرگی از ما خورد و می‌داند که ملت ایران و ارتش و نیروهای مسلح کشور سرافراز، مقتدر و شهادت طلب هستند، بر خلاف آن‌ها که از مرگ هراسانند ما از شهادت استقبال می‌کنیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در غرب کشور افزود:دشمن برای مقابله با این قدرت و اقتدار که بر پایه حمایت و حضور ملت در میدان است، یک زمان جنگ تحمیلی را علیه ملت ایران آغاز کرد و در مقاطعی هم جیره‌خواران و گروهک‌های تروریستی و اغتشاش‌گر را به کار می‌گیرد اما همواره با حضور ملت، شکست‌ خورده و در رسیدن به اهدافش ناکام مانده‌ است.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب از آغازین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی به کار گرفتند و در شرایط کنونی باید با جهاد تبیین، جامعه به ویژه جوانان را در جریان دشمنی های آنها بگذاریم.

طاهری تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس با دست خالی در برابر یک ائتلاف بین المللی ایستادیم و اجازه ندادیم یک وجب از خاک کشور به بیگانگان واگذار شودلذا در سال های دفاع مقدس در حالی در برابر دشمنان ایستادگی کردیم که صدام اعلام کرده بود اگر ایرانی ها بتوانند خرمشهر را از ما پس بگیرند، کلید بصره را به آنها خواهم داد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در غرب کشور اظهار کرد:امروز از نظر توان و آمادگی نیروهای مسلح از مرز بازدارندگی عبور کرده و به عنوان کشوری تاثیرگذار در دنیا مطرح هستیم. وقتی رئیس جمهور ما در سازمان ملل قرآن کریم را در دست گرفته و سخنرانی می کند، یعنی در اوج اقتدار قرار داریم همچنین امروز به برکت از خودگذشتگی‌ شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس به یک کشور قدرتمند در حوزه های مختلف در منطقه و دنیا تبدیل شده ایم و کشورهای دیگر برای خرید سلاح و تجهیزات نظامی از ما به صف شده اند.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس یک گنج عظیم است که باید در هفته دفاع مقدس آن را تبیین کنیم، تاکید کرد:باید نقش امام در طول جنگ را در هفته دفاع مقدس تبیین کنیم هفته دفاع مقدس فرصتی است که باید از آن برای بیان این موضوعات استفاده شود.

طاهری گفت: باید سیره شهدا به نسل جدید منتقل شود،تا جوانان ما بدانند که دشمنان نظام در دوران جنگ چه فتنه‌هایی را انجام دادند لذا اگر پیام و فرهنگ دفاع مقدس به خوبی به نسل جوان و نوجوان جامعه منتقل شود علاوه بر ایجاد بازدارندگی، امنیت و آرامش کشور را تقویت خواهد کرد .

کد خبر 1725404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha