برگزاری سه دوره نشست تخصصی با محوریت مهدویت در شیروان

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان گفت: به مناسبت دهه امامت امام زمان(عج)، نشست های تخصصی مهدویت با دعوت و حضور حجت الاسلام «مهدی افراسیابی» از بنیاد مهدویت کشور برگزار شد.

حجت الاسلام محمد معلم، مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این نشست ها شامل دوره آموزشی تربیتی خانواده مهدوی، پرسمان مهدویت، دوره آموزشی تعالی فرهنگ مهدویت بود که در محل سازمان تبلیغات اسلامی و مسجد سیدالشهداء برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: دوره های آموزشی مزبور ویژه مادحین و هیئت های مذهبی، موسسات و دارالقرآن و پرسمان مهدویت ویژه علمای شهرستان برگزار شد که بیش از 500 نفر در این دوره ها شرکت کردند و در پایان دوره به حاضرین جلسات، مجوز و امتیاز  تعلق گرفت.

حجت الاسلام معلم ضمن تاکید بر برگزاری چنین دوره هایی عنوان کرد: هدف از برگزاری چنین دوره های آموزشی، گسترش فرهنگ مهدویت برای مخاطبان، شناخت فرهنگ مهدویت، تبیین وضعیت انتظار و داشتن خانه مهدوی است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان شناخت و ترویج فرهنگ مهدویت را وظیفه اصلی مسئولان عالی فرهنگی کشور دانست و نگاه عمیق و دقیق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اهتمام جدی به ترویج فرهنگ مهدویت را تحسین کرد.

حجت الاسلام معلم با تاکید بر لزوم شناخت وظیفه خودمان در زمان غیبت حضرت و توجه به انتظار بیان کرد: این فرهنگ باید به نسل جوان شناسانده شود و جهت آشنایی بیشتر بر فرهنگ مهدویت برای دانش آموزان دوره های مختلف با حضور و سخنرانی مسئولان فرهنگی این حوزه صورت گیرد.

کد خبر 1725917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha