شب شعر و خاطره دفاع مقدس در جیرفت برگزار شد

شامگاه امشب شب شعر و خاطره دفاع مقدس با حضور مدیرکل و معاونین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، معاون فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت و دوستداران شعر و شاعری در سالن شهید مداحی پور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، شامگاه امشب شب شعر و خاطره دفاع مقدس با حضور مدیرکل و معاونین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، معاون فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت و دوستداران شعر و شاعری در سالن شهید مداحی پور برگزار شد.

حجت الاسلام سید احمد حسینی در این مراسم، با بیان اینکه تحریف واقعیت ها و حقایق بخشی از جنگ ترکیبی دشمن است، گفت: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای تبیین حقایق دفاع مقدس است تا نسل هایی که هیچ درکی از آن دوران ندارند با رشادت ها، شجاعت و ایثارگری رزمندگان اسلام آشنا شوند.
 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان همه ما در قبال حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس و انتقال آنها به نسل های آینده مسئول هستیم، خاطرنشان کرد: شعرا با سرودن شعر، هنرمندان با هنر خودشان و ما مسئولین باید واقعیت های ۸ سال جنگ تحمیلی و دشمنی های استکبار جهانی در این جنگ را برای نسل نوجوان و جوان تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد از رزمندگان دفاع مقدس جوان بودند، تصریح کرد: امروز باید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج کنیم.

حجت الاسلام حسینی جهاد تبیین را مورد تاکید مقام معظم رهبری دانست و عنوان کرد: باید با جهاد تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را احیا کنیم وقتی ایثار و شهادت به فرهنگ تبدیل شد آنگاه بسیاری از معضلات اجتماعی از بین خواهند رفت.

گفتنی است؛ شب شعر و خاطره دفاع مقدس با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه و شهرداری شهر جیرفت برگزار شد.

شعر خوانی، اجرای گروه سرود بچه های بهشت قرارگاه فرهنگی هنری شهید آوینی و روایتگری از جمله برنامه های شب شعر و خاطره دفاع مقدس بود و این شب شعر با تجلیل از ۱۵ شاعر جنوب کرمانی به پایان رسید.

کد خبر 1726030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha