برنامه های هفته وحدت مردمی سازی شود

زیویار با اشاره به آغاز هفته وحدت و برگزاری برنامه های این ایام، گفت: از ظرفیت مردم در برگزاری برنامه های هفته وحدت استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، فرهاد زیویار، امروز(۵مهر) در جلسه هماهنگی هفته وحدت و جشن میلاد پیامبر و امام جعفر صادق(ع) با گرامیداشت هفته وحدت اظهارداشت: در طول سال در مناسبت های مختلف در روزهای عزاداری و یا میلادها برنامه های مختص این ایام برگزار می شود، ضمن اینکه کارهای اجرایی نیز بموقع برگزار می شود.

استاندار لرستان افزود: شادی برای کسانی که تولد و حیاتشان در عالم تحول به وجود آورده است موجب خرسندی است و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه جشن های هفته وحدت با محوریت مردم برگزار شود، عنوان کرد: در این راستا کارگروهی تشکیل شده است و برای مردمی سازی مراسم جشن با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی استان اقدامات لازم انجام می شود.

زیویار بیان کرد: تجربه برگزاری مراسم جشن غدیر را داریم و از این تجربه استفاده شود و تا برنامه های هفته وحدت و میلاد پیامبر(ص) به خوبی برگزار شود و این برنامه مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

ابراهیمی، معاون اقتصادی استانداری لرستان در ادامه افزود: بعد از دو ماه محرم و صفر  با پیش رو بودن میلاد پیامبر اسلام و امام صادق(ع) باید نشاط و سرزندگی را در جامعه تقویت کرد.

وی عنوان کرد: دستگاه هایی که در هفته وحدت برنامه دارند باید برنامه ها با دقت و سنجیده شده ارائه شود و به صورت مستمر و روزانه گزارشات به مرکز ارائه داده شود.

ابراهیمی بیان کرد: در بخش روابط عمومی نیز باید مجموعه مستندات ادارات را جمع بندی نمایند که به وزارت کشور ارسال شود.

وی ادامه داد: فرمانداران نیز در سطح شهرستان ها این اقدامات را انجام دهند، آذین بندی سطح شهر توسط شهرداری ها مورد توجه قرار گیرد و سردرب ادارات را به نام پیامبر(ص) مزین نمایند که فضای شهر متغییر نماید.

کد خبر 1726031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha