۱۷۶ میلیارد تومان پروژه محرومیت زدایی و اشتغالزایی در مازندران به بهره برداری رسید

سردار زهرایی گفت: امروز به برکت همت والای بسیج سازندگی سپاه کربلا ۳۰۸ پروژه ی عمرانی، محرومیت زدایی و اشتغالزایی به ارزش ۱۷۶ میلیارد تومان در سراسر استان مازندران افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سردار محمد زهرایی- رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در آئین بهره برداری از پروژه عمرانی احداث و آسفالت راه «روستای برمازارم رود» بخش هزار جریب نکا به طول ۳ کیلومتر به یمن چهل و سومین سالگردپیروزی دفاع مقدس با بیان اینکه به مناسبت هفته دفاع مقدس پروژه هایی از جنس محرومیت زدایی به بهره برداری رسیده، اظهار کرد: بسیج سازندگی سپاه کربلا در حجم پروژه های محرومیت زدایی، جذب اعتبارات محرومیت زدایی و پیشرفت فیزیکی رتبه اول کشور را در اختیار دارد.

۱۷۶ میلیارد تومان پروژه محرومیت زدایی و اشتغالزایی در مازندران به بهره داری رسید

وی به سختی کار عمرانی در استان های شمالی اشاره کرد و افزود: امروز به برکت همت والای بسج سازندگی سپاه کربلا ۳۰۸ پروژه ی عمرانی، محرومیت زدایی و اشتغالزایی نیز به ارزش ۱۷۶ میلیارد تومان در سراسر استان افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

سردار زهرایی با بیان اینکه استان مازندران هزار و 400 میلیارد تومان پروژه در دست اجرا دارد، افزود: به زودی این پروژه ها احدا ث و به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی سپاه کربلا هزار و 200میلیارد تومان پروژه محرومیت زدایی شامل جنگل کاری، احداث سالن ورزشی، خانه بهداشت، جاده بین مزارع، آسفالت راه روستایی و... در استان اجرا کرد، گفت: این اقدامات با هدف رفع مشکلات مردم به ویژه مناطق محروم در راستای تحقق منویات رهبری مبنی بر تقویت امید بین ملت انجام می شود.

۱۷۶ میلیارد تومان پروژه محرومیت زدایی و اشتغالزایی در مازندران به بهره داری رسید

سردار زهرایی با بیان اینکه سپاه در ذیل قرارگاه اقتصادی مقامتی که ذیل بسیج سازندگی فعالیت دارد امنیت غذایی 5محصول نظیر برنج، دانه های روغنی و ... را مورد توجه دارد، ادامه داد: اشتغالزایی در حوزه دام همانند ایجاد دهکده های اقتصاد مقاومتی نیز ذیل این قرارگاه در دست اجراست.

وی با بیان اینکه تامین، تولید، تجارت، توزیع و تبدیل در اشتغالزایی مورد توجه است، اظهار کرد: برندسازی، صنایع تبدیلی و اصلاح الگوی مصرف رویکرد بسیج سازندگی در امر تحقق اقتصاد مقاومتی می باشد.

کد خبر 1726150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha