فعالیت عملیاتی در زمینه جهاد تبیین، نگاه‌های منفی را حذف می کند

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد نگاه تربیت یافتگان مسجدی به مسائل را متفاوت‌تر از دیگران دانست و گفت: در زمینه جهاد تبیین باید کار به صورت عملیاتی صورت گیرد تا نگاه‌های منفی حذف شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «کریم لایقی اصل» در دیدار مدیر کانون فرهنگی و هنری قمر بنی هاشم مسجد پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله روستای تنگ تامرادی، اظهار کرد: مسجد محل رجوع مردم بوده و می‌توان بسیاری از مشکلات را با تدبیر و همفکری در این مکان حل کرد.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در این کانون که گزارش آن توسط مدیر کانون ارائه شد، گفت: فعالیت‌هایی که در مساجد صورت می‌گیرد باعث می‌شود که مردم به ویژه نوجوانان و جوانان حضور بیشتری در مسجد به عنوان پایگاه امن الهی حضور بیشتریداشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: کسی که بزرگ شده مسجد باشد، مردم نگاه خاصی به وی دارند و به عنوان امین در هر منطقه و محله چنین شخصی را می‌شناسند.

لایقی اصل نگاه تربیت یافتگان مسجدی به مسائل را متفاوت‌تر از دیگران دانست و گفت: امروز مردم گرفتار فضای مجازی شده و این فضا بخش مهمی از افکار و عقاید آنها را مدیریت می‌کند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اگر در مسجدی امام جماعت و مدیر قوی فعالیت داشته باشند، می‌توانند کلاس‌های سواد رسانه‌ای و مهارت آموزی را در دستور کار داشته باشند.

وی ضمن تاکید بر اینکه در زمینه جهاد تبیین باید کار به صورت عملیاتی صورت گیرد تا نگاه‌های منفی حذف شود، گفت: این مجموعه آمادگی دارد جهت تامین استاد در حوزه جهاد تبیین همکاری لازم را با کانون فرهنگی و هنری قمر بنی هاشم داشته باشد.

گفتنی است در این دیدار، مدیر کانون فرهنگی و هنری قمر بنی هاشم مسجد پیامبر اکرم (ص) روستای تنگ تامرادی ضمن بیان مشکلات این کانون، گزارشی از فعالیت‌های انجام گرفته در مسجد روستا را ارائه داد.

کد خبر 1726831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha