نیروی مسلح حافظ نظم و امنیت، در کنار مردم و خادم مردم است

سردار رفیعی کیا با اشاره به اینکه نیروهای مسلح در کنار مردم است، گفت: درحوادث مختلف برای حفظ و تأمین آرامش و خدمت به ملت، جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و در این راه تقدیم امنیت می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سردار هادی رفیعی کیا، در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که به مناسبت هفته انتظامی در اراک برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء به خصوص شهدای عرصه نظم و امنیت گفت: رویکرد پلیس، مردم محور و مشارکت پذیر است و در این راستا تمام تلاش و توان خود را بکار گرفته است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه انقلاب شکوهمند ایران اسلامی از ارزش و اهمیت ویژه ای برخوردار است و همگان باید حافظ این انقلاب و ارزش های والای آن باشند، افزود: انقلاب اسلامی به برکت خون پاک و مطهر شهداء به بار نشسته است و به پاس مجاهدت های نیروهای مسلح روز به روز استوارتر و قوی تر شده است.

وی آرامش امروز جامعه را به برکت مجاهدت عزیزانی دانست که در میدان مقابله با اشرار و منافقین ایستادگی کرده و جان عزیز خود را نثار کرده اند و گفت: نیروی انتظامی استان نیز با تقدیم 218 شهید عرصه نظم و امنیت مفتخر است که سهمی در راه اعتلای نظام و انقلاب بر عهده دارد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه نیروهای مسلح در کنار مردم است و درحوادث مختلف برای حفظ و تأمین آرامش و خدمت، جان عزیز خود را در طبق اخلاص گذاشته و در این راه تقدیم امنیت می کنند، بیان کرد: به پشتوانه حمایت های مسئولان، دستگاه قضائی و مردم از پلیس امروز شاهد استقرار امنیتی مطلوب و در شأن مردم در استان مرکزی هستیم.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در پایان با تقدیر از حمایت نماینده ولی فقیه و استان مرکزی، استاندار مرکزی دستگاه قضائی، شورای تأمین و مردم از پلیس در اجرای مأموریت خود گفت: ما بدنبال پلیس در طراز انقلاب اسلامی با رویکرد جامعه محوری، به عنوان پلیس پاسخگو و مشارکت پذیر هستیم.

نیروی مسلح حافظ نظم و امنیت، در کنار مردم و خادم مردم است

کد خبر 1727455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha