طوفان‌الاقصی عظمت جبهه مقاومت فلسطین را تصویر کرد|حمایت از نیروی انتظامی وظیفه همگانی

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: نیروهای انتظامی مدافعان امنیت هستند از این رو وظیفه همگان حمایت از این عزیزانی است که در میدان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،  حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی-نماینده ولی فقیه در مازندران در سومین نشست سراسری انتظامی کشور با گروه‌های مرجع و اقشار تاثیرگذار، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: نیروهای انتظامی مدافعان امنیت هستند از این رو وظیفه همگان حمایت از این عزیزانی است که در میدان هستند.

وی با بیان اینکه در سال جاری بیش از ۵۰ تن از عزیزان نیروی انتظامی در کشور به شهادت رسیدند، افزود: تا نعمت امنیت و سلامت هست کسی قدرش را نمی‌داند، چنانچه امنیت برهم بخورد یا سلامتی از بین برود ارزشش مشخص می‌شود. 

آیت الله محمدی لائینی ضمن تقدیر از تلاش‌ها و خدمات سردار مفخمی شهرستانی فرمانده وقت نیروی انتظامی استان، خاطرنشان کرد: ما از این آبروی اجتماعی باید در حوزه انتخابات استفاده کنیم مردم را با تبیین و تشویق پای کار بیاوریم و دل‌ها را متحد کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: دولت سیزدهم انصافا خوش درخشیده است، اما گردوغبار ضعف معیشت متاسفانه موجب شده برخی از خدمات دیده نشود، صرف داشتن آگاهی برای خواص مردم کافی نیست باید جهاد تبیین انجام شود، ما مخلص دین و انقلاب و مصالح کشور هستیم.

امام جمعه ساری گفت: مردم می‌دانند که انتخابات چقدر مهم است و پیام سیاسی انتخابات در فضای بین الملل چقدر بازتاب دارد؛ امیدواریم که این انتخابات نیز انتخاباتی دشمن‌شکن، امام زمان خوشحال‌کن، دوست خوشحال‌کن و آمریکا و صهیونیست ناراحت کن باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: به‌خاطر عظمت فعالیت‌های طوفان الاقصی خدا را شاکریم چرا که در ۷۵ سال از عمر این دولت چنین چیزی بی‌سابقه بوده است از خداوند می‌خواهیم که آنها را در برخورد با صهیونیست‌ها حمایت کرده و پیروز گرداند.

وی با بیان اینکه دلگرمی و دلخوشی همه به نظام جمهوری اسلامی است، گفت: امیدواریم نظام برقرار، مردم همیشه پیروز، ۱۴هزار نیروی انتظامی کشور همچون همیشه سرافراز و پرتوان باشند، یاد و خاطره ۶۲۷ شهید نیروی انتظامی استان مازندران را نیز گرامی می‌داریم.

کد خبر 1727581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha