راه اندازی قرارگاه جهاد تبیین در نهبندان

ایروانی از راه اندازی قرارگاه جهاد تبیین در نهبندان خبر داد و گفت: اقدامات خوب و متفاوت شهرستان را باید برای مردم بازگو کنیم، امروز مغرضین نظام در گوش خود پنبه گذاشته اند تا پیشرفت های ایران را نشنوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، ابوالفضل ایروانی امروز (۱۶ مهر) در شورای اداری شهرستان نهبندان اظهار کرد: به گفته مقام معظم رهبری وحدت شیعه و سنی امنیت آفرین است و  امروز وحدت را ما به جهانیان صادر  کردیم. 

فرماندار نهبندان با بیان اینکه دولت هایی که عادی سازی روابط با اسرائیل را برای خود سرمشق قرار داده اند متضرر خواهند شد، گفت: به عینه می بینیم که رژیم غاصب صهیونیستی از صحنه محو خواهد شد.


وی تصریح کرد: آیت الله خامنه ای رهبری حکیم و متفاوت است و جامعه جهانی را با کلمه وحدت برای یک رویداد بزرگ هماهنگ می کند. 


فرماندار نهبندان افزود: رهبر انقلاب فرمودند ما به قله نزدیکم و نباید خسته شویم لذا در همه لحظات باید با باور و ایمان عمیق راه خود را ادامه دهیم و خسته نشویم. 

ایروانی گفت: جمهوری اسلامی ایران پرچم دار آزادیخواهی است، نقش مسئولان در تصمیم گیری ها در هر منطقه مهم است گاهی باید از مرز مراقبت کنیم و جای دیگر باید در تبیین جهاد تبیین و روحیه نشاط و امید وظایفی را انجام دهیم. 

وی از راه اندازی قرارگاه جهاد تبیین در نهبندان خبر داد و گفت: اقدامات خوب و متفاوت شهرستان را باید برای مردم بازگو کنیم، امروز مغرضین نظام در گوش خود پنبه گذاشته اند تا پیشرفت های ایران را نشنوند.

فرماندار نهبندان قنات را اولویت نخست شهرستان با توجه به دغدغه مردم عنوان کرد و افزود: چاه های آب شرب برای عشایر در شهرستان در حال راه اندازی است که باید تبیین شود.

ایروانی گفت: ۱۶ میلیارد تومان عوارض مالیاتی در نهبندان جمع آوری شد که باید هزینه کرد آن برای مردم تبیین شود.

وی هفته نیروی انتظامی را گرامی داشت و افزود: همه باید قدر امنیت را در این شهرستان مرزی بدانیم، دو شهید اخیر شهرستان در راه تعقیب و گریز قاچاقچیان مواد مخدر جان خود را از دست دادند.

فرماندار نهبندان گفت: در نظام تعلیم و تربیت هم مشکلاتی است ما مکلف هستیم بر اساس قانون در چارچوب مدارس حرکت کنیم، لذا اجازه هنجارشکنی و نفوذ تفکری در بین دانش آموزان را نخواهیم داد.

کد خبر 1727625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha