عشایر ذخیره انقلاب اسلامی و امام زمان هستند

سردار سلیمانی با بیان اینکه عشایر ذخیره انقلاب اسلامی و امام زمان هستند، گفت: اصحاب رسانه و محققان باید رشادت های عشایر را در جامعه بازگو کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سردار غلامرضا سلیمانی، امروز(۱۷مهر)، در مراسم گرامیداشت یک هزار شهید جامعه عشایری استان لرستان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در سال ۵۷ به رهبری امام راحل و نقش آفرینی مردم به پیروزی رسید، اظهارداشت: این انقلاب پاسخی به جنایات انگلیس بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: در آن دوران مردم استان لرستان هیچ گاه حکومت پهلوی را به رسمیت نشناختد و در مقابل آن شهیدان بسیاری را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای عشایر گفت: اصحاب رسانه و محققان باید رشادت های عشایر را بازگو کنند.

سردار سلیمانی با اشاره به تلاش رسانه های غربی برای گمراهی مردم، عنوان کرد: رسانه های غرب تلاش می کنند افراد خائن به عنوان میهن پرست و مورد اعتماد معرفی کنند.

وی ادامه داد: میهن پرستان واقعی عشایر لرستان هستند که مقابل چنگیز مغول و تیمور لنگ ایستادگی کردند، میهن پرستان واقعی شهیدان هستند که همواره مقابل تجاوزگران از خودگذشتگی کردند.

سردار سلیمانی با تاکید بر ضرورت هوشیاری جوانان در برابر توطئه های دشمن بیان کرد: جوانان نباید فریب دشمنان را خورده و تحت تاثیر فضای مجازی قرار بگیرند.

وی از عشایر به عنوان ذخیره انقلاب اسلامی و امام زمان(عج) یاد کرد و گفت: این قشر خداجو و با بصیرت نباید مورد فراموشی قرار گیرند.

سردار سلیمانی به برگزار کنگره شهدا در لرستان اشاره کرد و گفت: برگزاری این کنگره  به عنوان یک رویداد فرهنگی از ظرفیت های مناسب برای معرفی دوره پرافتخار جمهوری اسلامی است.

کد خبر 1727768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha