حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم غاصب یک فریضه دینی و انسانی است

بابلی گفت:امروز جهان اسلام و بشریت در معرض امتحان بزرگی قرار گرفته است لذا حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم غاصب یک فریضه دینی و انسانی است.

صدراله بابلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به اینکه عملیات طوفان الاقصی بی نظیر بود،گفت : دشمن صهیونیستی در میدان نبرد شکست مفتضحانه‌ای از رزمندگان فلسطینی خورده و حیثیت و جایگاه نظامی و امنیتی خود را بر باد رفته می‌بیند و با همان خوی وحشی و ددمنشانه، مردم مظلوم غزه را آماج حملات دیوانه‌وار هوایی خود قرار داده و با بمباران مساجد، مدارس و بیمارستان‌ها و به خاک و خون کشیدن غیر نظامیان بی‌گناه و با اتکاء به مدد و یاری شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار در صدد است از این طریق آبروی از دست رفته خود را ترمیم  کند.

فرماندار سرپل ذهاب افزود: در عملیات طوفان الاقصی تاکنون تعداد زیادی از صهیونیست ها کشته و زخمی شده و بسیاری دیگر نیز که افسران عالی رتبه ارتش صهیونیست در میان آنهاست به اسارت گروههای مقاومت فلسطینی درآمده اند .

وی خاطر نشان کرد: عملیات طوفان الاقصی پس از سال ها جنایت صهیونیست ها در نوار غزه باعث شادی و خوشحالی مسلمانان و آزادیخواهان جهان شده و ما به این حرکت بزرگ و اقدام مجاهدانه رزمندگان مقاومت افتخار می کنیم و امیدواریم این مقاومت با قدرت تمام تا نابودی کامل رژیم جعلی و موقت صهیونیستی ادامه یابد .

 بابلی خاطرنشان کرد :حمله غافلگیرانه مقاومت فلسطین به اسرائیل را دست آورد بزرگی برای مردم فلسطین پس از هفتاد سال دانست و آن را نشانه برهم خوردن توازن قوا در منطقه خواند که باید به عنوان فرصتی در پیشبرد صلح، حقوق انسانی و اخلاق قرار گیرد.

فرماندار سرپل ذهاب اظهار کرد: از مسلمانان و آزادیخواهان جهان انتظار است که از حرکت شجاعانه گروه های مقاومت فلسطینی و حماس حمایت کنند تا این اقدام تا زمان نابودی کامل صهیونیست ها ادامه پیدا کند .

کد خبر 1728348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha