کارکرد نماز در قالب جشنواره فجر تا فجر تبیین و تحلیل شد

حجت الاسلام مرادی با اشاره به اهمیت توجه به کارکردهای نماز در قالب جشنواره فجر تا فجر گفت: فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد پیشتاز تقویت انگاره های دینی و ایمانی در عرصه فرهنگی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز ، حجت الاسلام ابوالفضل مرادی با حضور در آیین اختتامیه جشنواره فجر تا فجر که شنبه ۲۱ مهر در سالن همایش ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز برپا شد گفت: یکی از مهمترین اهداف و رویکردهای جشنواره فجر تا فجر تبیین و تجلیل امر نماز در قالب های مختلف برنامه های فرهنگی بود.

مدیرستاد اقامه نماز استان البرز افزود: فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد پیشتاز تقویت انگاره های ایمانی و دینی در جامعه به ویژه در نهاد مسجد هستند آنچنان که نماز نیز به عنوان مهمترین اصل خاستگاه مسجد تلقی می شود، فعالان مسجد نیز با باور به جهاد تبیین در این امر اهتمام جدی دارند.

کارکرد نماز در قالب جشنواره فجر تا فجر تبیین و تحلیل شد

وی با اشاره به ضرورت آگاهی از ظرفیت برپایی جشنواره علمی، پژوهشی، فرهنگی و ادبی فجر تا فجر عنوان کرد: نمایشگاه کارکردهای مختلف نماز در قالب جشنواره علمی فجر تا فجر مورد تأمل قرار گرفت و این امر در بسط و رشد این کارکردها در حوزه های مختلف اجتماعی اهمیت اساسی دارد.

کارکرد نماز در قالب جشنواره فجر تا فجر تبیین و تحلیل شد

وی با بیان این مطلب که گروه های مختلف اعم از دانش آموزان، دانشجویان، فرهنگیان، اعضاء هیئت های علمی دانشگاه ها، هنرمندان و ... در جشنواره فجر تا فجر شرکت کردند توضیح داد: ایجاد یک رقابت علمی بستر کارآمدی برای ارزیابی علمی و فرهنگی است. 

کارکرد نماز در قالب جشنواره فجر تا فجر تبیین و تحلیل شد

مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز خاطرنشان کرد: همراهی کانون های فرهنگی هنری مساجد، کانون های پرورش فکری کودک و نوجوان و دیگر نهادها در برپایی جشنواره فجر تا فجر اهمیت اساسی دارد. 

کد خبر 1728508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha