عملیات طوفان الاقصی خانه تکانی سرزمین‌های اشغالی از لوث صهیونیست

حجت الاسلام محمدحسنی با یبان اینکه غزه امتحانی بزرگ برای جهان اسلام و کفر است گفت: عملیات طوفان الاقصی خانه تکانی سرزمین های اشغالی از لوث صهیونیست.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام عباس محمدحسنی در گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه پیروزی شکوهمند تاریخ ساز و تمدن ساز و امیدبخش محور مقاومت را به جهان اسلام و دلدادگان ارزش های اسلامی تبریک عرض می کنم، گفت: از خداوند می خواهم که شکست غیر قابل تحمیلی را بر صهیونیست های غاصب تحمیل کند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه هرچه داریم مرهون شهدا و مدیون آنها هستیم، افزود: موظفیم همواره و پیوسته به یاد ولی نعمتان خود که شهدا هستند، باشیم. اگر شهدا نبودند امروز همه ما بعید بود باشیم. همه دارایی های مادی و معنوی مان را بدهکار خون شهدا و صبر خانواده شهدا هستیم.

وی با اشاره به شهدای سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از جمله شهید علیرضا خدادادی، شهید محمدرضا سلیمانی، شهید امید محمدیان، شهید امیر سرتیپ عباس واعظی، شهید مصطفی مرتضایی، شهید محمد چاوشی و ... تصریح کرد: شهدای عقیدتی سیاسی ارتش از ابتدا تاکنون ۱۳۹ نفر اعلام شدند و از این تعداد ۲۸ شهید روحانی و ۱۱۱ نفر غیر روحانی هستند.

حجت الاسلام محمدحسنی ادامه داد: افزایش معنویت و تقویت معارف دینی و باورهای اسلامی در بین کارکنان ارتش از مهمترین اهداف سازمان عقیدتی سیاسی ارتش است و از مهمترین ماموریت های این سازمان تبلیغ خدمات ارتش و اطلاع رسانی در رابطه با جهادها و مبارزات ارتش در میان مردم و دنیا است.

وی با بیان اینکه ارتش را باید از نگاه مردم ارزیابی کنیم، گفت: از منظر مردم ارتش ایران یک ارتش ولایی، مردمی، خدوم، صبور، نجیب، با بصیرت و قوی و همیشه در صحنه و بازدارنده دشمن است.

وی گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران جزو محبوب ترین سازمان های کشور به شمار می رود. دیده ها، شنیده ها و خوانده ها نتیجه کار سازمان عقیدتی سیاسی در رسانه ها است.

وی گفت: این سازمان توانسته است نسبت به این وظیفه توجه خاص داشته و انتظارات ارتش را در این زمینه برآورده کند.

وی با بیان اینکه از سامانه فرماندهی تشکر می کنیم که با پشتیبانی های خوب خود سبب شدند عملکرد خوبی داشته باشیم، گفت: ماندگاری هر تشکیلاتی به اندازه جدیت در ایفای نقشی است که به او محول شده است. ما باید یادگار امام را که عقیدتی سیاسی است با قدرت و انگیزه روزافزون و تلاش های جهادی در گردونه تاریخ حفظ کنیم و چراغی را که امام (ره) روشن کردند با بکارگیری تمام ظرفیت ها نه تنها روشن بلکه روشن تر از قبل حفظ کنیم.

وی ادامه داد: در این مسیر باید اقتضائات زمان را در نظر بگیریم و در شیوه های تبلیغ به روز باشیم و حتما برای به روز شدن توانمند باشیم.

وی در مورد موضوع غزه گفت: غزه اکنون تبدیل به یک امتحان برای جهان اسلام و جهان کفر شده است و دنیا منتظر است ببیند امت اسلامی آیا به وظایف تاریخی خود عمل می کند یا خیر. حادثه غزه امتحانی برای راستی آزمایی مدعیان حقوق بشر است که بدانند که آنها که فریاد حقوق بشرشان گوش فلک را کر کرده است، آیا مردمی بدون ارتش و بدون آب و نان که از هیچ امکاناتی برخوردار نیستند به راستی جزء بشر به شمار می آورد؟

وی گفت: آیا از نظر آنها بشر کسانی هستند که در زمین صهیونیست ها بازی می کنند. غزه در اوج غربت و مظلومیت و محرومیت است اما کجایند این سازمان های منادی دفاع حقوق بشر.

وی یادآور شد: امروز نتانیاهو یزید زمان است زیرا همان کاری را کرد که یزید در روز عاشورا انجام داد. یزید به سلب امنیت و بستر آب معروف است و به آتش زدن خیمه ها مشهور شده است. آیا از نتانیاهو جز این عمل که از یزید شنیده ایم، می بینیم؟ قطع آب و برق، سلب امنیت، نسل کشی، قتل عام تاریخی نمادی از نتانیاهو است و تاریخ قضاوت خواهد کرد که همان گونه که یزید به شکست غیر قابل ترمیم دچار شد، نتانیاهو نیز طعم تلخ شکست را تا حدی احساس کرده و کامل تر از آن را در آینده خواهد دید زیرا این وعده الهی است.

وی گفت: به نظر می رسد امت های اسلامی باید بیش از اینها به میدان بیایند و دنیا باید بداند ملت غزه تنها نیست و باید در عمل به اثبات برسانیم.

وی اظهار داشت: تکانه های عملیات طوفان الاقصی صهیونیست ها را از مرزهای اشغالی خانه تکانی کرد و انشاءالله مسلمانان به زودی در این منطقه سرزمین های خالی از صهیونیست ها را جشن خواهند گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر 1728519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha