نهایت وقاحت صهیونیست ها در نسل کشی/ دستور قرآن، استکبارستیزی است

مسئول بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای استان اصفهان گفت: دستور قرآن، استکبارستیزی است و ما از مظلوم در همه جای دنیا به ویژه مردم مظلوم فلسطین حمایت می کنیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، جمعی از استادان ، کارکنان و دانشجویان دانشکده فنی شهید رجایی کاشان در محکومیت جنایات فجیع رژیم صهیونیسیتی در کشتار مردم مظلوم فلسطین و بمباران بیمارستان المعمدانی غزه در جوار مقبره شهدای گمنام تجمع کردند.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای استان اصفهان در این مراسم با اشاره به جنایات فجیع صهیونیست ها در حمله به بیمارستان المعمدانی و کشتار زنان ، کودکان بی گناه گفت : صهیونیست ها وقاحت و پستی را در نسل کشی به نهایت رسانده اند که صدای تمامی سازمان های بین المللی و حتی شرکای ایشان به اعتراض بلند شده و حتی با بی شرمی تمام اعلام می کنند که این حمله هدیه ما به مردم فلسطین بود .

غلامرضا حسنی مقدم با اشاره به اهمیت شناخت دشمن گفت : دشمنان در حالی ایران را متهم به نقض حقوق بشر می کنند که خود به بدترین شیوه حقوق اولیه انسان ها را نادیده می گیرند و هنوز جنایات آمریکایی ها در زندان ابوغریب علیه زنان شیعه فراموش نشده است و این جنایات و سایر موارد مشابه برای نسل جوان ما بیان شود .

مسئول بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای استان اصفهان در ادامه به جنگ شناختی دشمن اشاره کرد و گفت : در جنگ شناختی واقعیت وارونه جلوه داده می شود و دشمن قصد دارد با تسخیر فکر و ذهن افراد قلب آنها را تصاحب کند که نمونه آن در اغتشاشات سال قبل اتفاق افتاد.

حسنی مقدم افزود : دشمن به دنبال اعتماد زدایی و تفرقه انداختن بین مردم و مسئولان است وعلاوه بر آن  قصد دارد قداست خانواده را نیز از بین ببرد که باید همه ما هوشیار باشیم .

مسئول بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کاشان در پایان با اشاره به سیاست استکبار ستیزی و حمایت از مظلوم در جهان گفت : دستور قرآن، استکبارستیزی است و لذا ما از مظلوم در همه جای دنیا به ویژه مردم مظلوم فلسطین حمایت می کنیم و تا محو کامل رژیم جعلی صهیونیستی ایستاده ایم.

نهایت وقاحت صهیونیست ها در نسل کشی/ دستور قرآن، استکبارستیزی است

کد خبر 1729396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha