فیلم/ درخواست «محمد صلاح» برای «کمک به غزه» و «پایان کشتار»

محمد صلاح، بازیکن مسلمان تیم فوتبال لیورپول انگلیس از رهبران جهان خواست برای جلوگیری از کشتار بیشتر مردم بی گناه به یکدیگر بپیوندند، زیرا بشریت باید پیروز شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از آناتولی، محمد صلاح، ستاره فوتبال مصر و بازیکن مسلمان تیم فوتبال لیورپول انگلیس از رهبران جهان خواست با یکدیگر یکی شوند و از وقوع بیشتر کشتار بی گناهان در نوار غزه جلوگیری کنند.

صلاح با انتشار فیلم ویدئویی در حساب رسمی خود در شبکه‌های اجتماعی، گفت:  در چنین شرایط سخنی هرگز نمی توان اظهار نظر کرد. در روزهای گذشته شاهد خشونت شدید و وحشیانه و دلخراش بودیم.

وی افزود: امکان ندارد که خشونت فزاینده از هفته‌ها پیش را تحمیل کرد، همه جان‌ها مقدس است و باید راه‌هایی برای محافظت از آنها فراهم شود.

صلاح ادامه داد: باید کشتارها متوقف شود، خانواده‌ها از هم پاشیده می شوند. مشخص شده است که باید اجازه داده شود که کمک های انسانی به غزه به سرعت ارایه شود. ساکنان غزه در شرایط اسفباری به سر می برند. صحنه‌های بیمارستان المعمدانیه  روز سه شنبه وحشتناک بود.

وی در پایان سخنانش گفت: ساکنان غزه به سرعت به غذا، آب و دارو نیاز دارند. رهبران جهان برای جلوگیری از کشتار بیشتر مردم بی گناه به یکدیگر بپیوندند، زیرا بشریت باید پیروز شود.

براساس آخرین آمار منتشر شده امروز وزارت بهداشت فلسطین، شمار شهدای غزه از مرز سه هزار و 785 گذشت و تعدادی زخمی ها در غزه به بیش از 13 هزار می رسد.

کد خبر 1729460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha