مردم خواف اعم از شیعه و سنی برای آزادی قدس در صف واحد کنار هم آماده هستند

امام جمعه خواف گفت: مردم شهرستان خواف اعم از شیعه و سنی برای آزادی قدس در صف واحد و در کنار هم آماده هستند تا با رژیم صهیونیستی مبارزه کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد،حجت الاسلام مظاهری در خطبه های نماز جمعه ضمن محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی در حمله به بیمارستان ، مدرسه و کشتار صدها زن و کودک بی گناه، گفت: امروز همه مردم دنیا در مورد جنایات رژیم صهیونیستی به بیداری و آگاهی رسیده اند و موج اعتراضات مقدمات نابودی این رژیم را فراهم کرده است.

امام جمعه خواف با تقدیر از مردم ایران و مردم شیعه و سنی شهرستان خواف برای برپایی پرشور راهپیمایی‌ها و تجمعات ضدصهیونیستی گفت: مردم پرشور به تجمعات پیوستند و اعلام حمایت کردند و قلب ایران برای غزه تپید و چشم ایران به یاد غزه گریست و همه مردم بخصوص مردم این منطقه سنگ تمام گذاشتند.

وی به مساله فلسطین به عنوان موضوع مهم امروز جهان اسلام دانست و عنوان کرد: یکی از ثمرات طوفان الاقصی بیداری جامعه اسلامی و هم سویی مسلمانان در مسیر آرمان قدس است.

حجت الاسلام مظاهری اظهار کرد: یکی دیگر از برکات طوفان الاقصی اثبات بی ارزش بودن دستگاه های بین المللی برای جهان بود؛ این حرکت با ارزش ثابت کرد که دستگاه های مدعی بین المللی دم از حقوق بشر می‌زنند اما مشخص نیست کدام بشر! وتو کردن آتش بس در شورای امنیت به معنی موافقت آنها با جنایات رژیم صهیونیستی است.

امام جمعه خواف خاطرنشان کرد: مردم شهرستان خواف اعم از شیعه و سنی برای آزادی قدس در صف واحد و در کنار هم آماده هستند تا با رژیم صهیونیستی مبارزه کنند.

پایان پیام/

کد خبر 1729623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha