مقاومت قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را زیر سوال برد/مردم کهگیلویه و بویراحمد مشارکت بالایی در انتخابات دارند

عضو حقوقدان شورای نگهبان با اشاره به میزان مشارکت بالای مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات، گفت: خوشبختانه در این استان علی رغم همه محرومیت‌ها، میزان مشارکت بالایی را در انتخابات شاهد هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، عباسعلی کدخدایی امروز (۲۹ مهر ماه) در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج، اظهار کرد: انقلاب اسلامی پیروزی حق علیه باطل بود و با هدایت‌ها و راهبردهای حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در مسیر حق ایجاد شد و الحمدالله با پشتیبانی مردم و لطف خداوند و امداد الهی استمرار دارد.

عضو حقوقدان شورای نگهبان و عضو هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس با اشاره به شرایط کشور ایران قبل از انقلاب، گفت: در گذشته کشورهای استعمارگر با گماردن دست نشانده‌های خود سرمایه‌های این کشور را به غارت می‌بردند و افرادی را گذاشتند که از منافع و خواسته‌های نامشروع‌شان پاسداری کنند. همین استان کهگیلویه و بویراحمد سرشار از منابع خدادادی بود و به غارت می‌رفت.

وی تاکید کرد: اگر الان کشورهای اروپایی و مختلفی همانند؛ انگلستان، آمریکا، اسرائیل و... با ما دشمنی می‌کنند به این دلیل است که منافع شان از دست رفته است.

عضو حقوقدان شورای نگهبان با بیان اینکه استعمارگران ضمن غارت منابع ملت ما، هر وقت اراده می‌کردند، کشور را به هر سمتی که می‌خواستند، سوق می‌دادند، افزود: آنها الان به همین خاطر عصبانی هستند و هر روز یک توطئه برای کشور ایجاد می‌کنند و این یک معادله روشنی است، چون منافع‌شان از بین رفته است.

کدخدایی در ادامه به حمله رژیم صهیونیستی به غزه اشاره کرد و گفت: اگر امروز غزه زیر بمباران رژیم صهیونستی قرار گرفته است به دنبال منافع خودشان هستند. آنها با قتل و ترور مردمان اصلی یک سرزمین را می‌خواهند از وطن‌شان بیرون کنند و الان به دروغ می‌گویند که از خودمان دفاع می‌کنیم.

وی افزود: جوانان غزه با الهام از احکام الهی و اسلامی برای حقانیت خود مقابله می کنند و این مقاومت قدرت پوشالی آنها را زیر سئوال برده و سران کشورهای مختلف سراسیمه به اسرائیل سفر می‌کنند و از حملات وحشیانه اسرائیل حمایت می‌کنند، با چه توجیهی حمایت می‌کنند؟

عضو هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس تاکید کرد: زمین و سرزمین فلسطین اشغال شده و 16 سال در محاصره کامل قرار دارند و ملت فلسطین از حق‌شان دفاع می‌کنند و از آن طرف استعمارگران به دروغ می‌گویند؛ صهیونیست‌ها حق دارند، حقی که با قتل و ترور ایجاد شده محکوم به شکت است.

وی خاطرنشان کرد: مسیری که انقلاب اسلامی ایجاد کرده، همچنان ادامه دارد.

کدخدایی با اشاره به اینکه انتخابات به عنوان شاخص اصلی انقلاب اسلامی است، ادامه داد: از همان ابتدا حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری بر حضور مردم تاکید داشتند و مقام معظم رهبری انتخابات را لیله‌القدر جمهوری اسلامی دانستند.

وی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که حضور مردم و مشارکت آنها در انتخابات جمهوری اسبامی را بیمه می‌کند.

کد خبر 1729699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha