کارگاه های آموزشی تربیت مربی و تیم سازی در اصفهان برگزار می شود

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان گفت: کارگاه های آموزشی تربیت مربی و تیم سازی ویژه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان برگزار می شود.

«محمدتقی محمدیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با اشاره به سیاست دوره جدید ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور در خصوص تربیت مربی، تیم سازی،   برگزاری دور های تربیتی و توانمندسازی تیم مدیریتی و اعضای کانون های فرهنگی و هنری اظهارداشت: دوره و کارگاه های آموزشی در این خصوص ویژه مدیر مسئول، کادر تشکیلاتی و اعضای کانون ها در استان اصفهان پیش بینی شده که برگزار خواهد شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان افزود: در این دوره های آموزشی از اساتید مجرب و با طرح درس مشخص استفاده خواهد شد که متناسب با هر شهرستان نیز پیش بینی هایی صورت خواهد گرفت.

کارگاه های آموزشی تربیت مربی و تیم سازی در اصفهان برگزار می شود

وی با بیان اینکه دوره آموزشی تحت عنوان قطب نما با همکاری پژوهشکده مهرستان، دانشگاه اصفهان و سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان در حال برگزاری است، تصریح کرد: در این دوره  با هدف آموزش و توانمندسازی مربیان آموزشی نوجوان کانون های مساجد به مدت ۳۰ ساعت برگزار می شود.

کارگاه های آموزشی تربیت مربی و تیم سازی در اصفهان برگزار می شود

محمدیان ادامه داد: آشنایی با نوجوانی و تغییرات، شهروندان دیجیتال و نوجوانان و برنامه‌ریزی فرهنگی از سرفصل های کارگاه آموزشی است که به مدت چهار هفته برگزار می شود.

وی اضافه کرد: ۷۰ مربی از این ظرفیت آموزشی بهره می برند تا در کانون های فرهنگی و هنری منطقه خود نقش آفرینی کنند.

کارگاه های آموزشی تربیت مربی و تیم سازی در اصفهان برگزار می شود

توانمندسازی و تیم سازی سرمایه ای برای آینده کانون

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان با اشاره به دستاوردهای این اقدامات گفت: توانمندسازی تیم اجرایی و تشکیل شبکه و تیم فعالییت آینده کانون را تضمین می کند.

وی با بیان اینکه جذب نوجوان به کانون های مساجد دنبال می شود، تصریح کرد: حضور نسل جدید و نوجوانان در کنار کادر جوان و قبلی کانون می تواند آینده فعالیت این مراکز را تضمین و مانع از رکود فعالیت ها به دلیل قطع ارتباط و یا کاهش همکاری مدیران می شود.

کد خبر 1730582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha