حال ناخوش کشاورزی مازندران|کشف حجاب پزشک آملی زیبنده پیشینه دینی هزار سنگر نیست

حجت الاسلام محمدی لائینی به حماسه ششم بهمن آمل و پیشینه دینی و فرهنگی مردمان هزار سنگر اشاره کرد و افزود: هنجار شکنی توسط پزشک بی حجاب در این شهرستان زیبنده نیست باید با این دهن کجی برخورد قانونی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،   حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی-نماینده ولی فقیه درمازندران  و خطیب جمعه ساری در خطبه‌های این هفته از نماز جمعه مصلی امام خمینی(ره) با بیان اینکه همه خیرات از تقواست، اظهار کرد: بازهم خودم و همه شما نمازگزاران را به تقوای الهی دعوت و سفارش می کنم.
وی افزود: تقوا آنقدر مهم است که ما امام زمان (ع) را با توصیف اینکه یک فرد با تقواست می‌ستائیم، البته تقوای ایشان در حد عصمت است.

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به هشتم آبان سالروز شهادت شهید محمدحسین فهمیده و روز نوجوان، گفت:  این شهید والامقام نوجوان ۱۳ ساله‌ای که امام از او باعنوان رهبر یاد کرده است.
وی با اشاره به ششم آبان ماه سالروز شهادت شهید آرمان علی وردی که اهل بهشهر و افتخار مازندران است که سال گذشته در اغتشاشات با ناجوانمردی او را به شهادت رساندند، اضافه کرد: ۱۲ آبان ماه هم سالروز شهادت شهید سید روح الله عجمیان است که به چه وضع فجیعی او را به شهادت رساندند  جوانی ساده که اوضاع زندگی ساده‌ای داشت.
خطیب جمعه ساری به۱۳ آبان ماه روز مبارزه با استکبار اشاره کرد و خواستار حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان شد.
وی گفت: همچنین ۱۴ آبان هم روز مازندران است، اولین حکومت علوی که تاسیس شده و افتخار مازندرانی‌هاست، باید این مناسبت‌ ویژه دیده شود.

حجت الاسلام محمدی لائینی به حماسه ششم بهمن آمل و پیشینه دینی و فرهنگی مردمان هزار سنگر اشاره کرد و افزود: هنجار شکنی توسط پزشک بی حجاب در این شهرستان زیبنده نیست.

وی ادامه داد: معتقدم این حرکات و کارها از آن قرآن‌سوزی که در سوئد، دانمارک و فرانسه و غیره اتفاق افتاده بدتر است، آن جلد قرآن را سوزاند و این حقیقت و محتوای قرآن را، چرا که آیه حجاب به صراحت در آیات قرآن مجید آمده است، این روسری‌سوزی بدتر از روسری سوزی‌های اغتشاشگران است و واقعا جای تاسف دارد که کرسی استادی را در یک دانشگاه به یک چنین کسی بدهند که به این حرکات افتخار می‌کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: فصل پائیز فصل کشت است و زمستان فصل استراحت زمین، بهار فصل رویش و تابستان هم فصل برداشت است، باید مدیریت کشاورزی متناسب با هر فصل به جامعه کشاورزی خدمت ارائه کند، الان کشاورزان ما در بذر گندم مشکل دارند بنده از سه ماه قبل به مسئول قبلی جهاد کشاورزی تاکید کردم که این بحث جدی است.

وی افزود: کشاورزی باید صنعتی باشد، کشاورزی سنتی که جواب نمی‌دهد، کشاورزی باید صنعتی و دانش‌بنیان باشد.

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: نگران و عزادار مردم شریف غزه هستیم جنایت‌کارانی که شب و روز قتل عام می‌کنند و دنیا هم فقط تماشا می‌کند، بیش از ۷هزار نفر زن، کودک، پیر و جوان شبانه روز با بمباران از بین رفتند و چند برابر آن هم مجروح شدند اما این‌ها قطعا فایده‌ای به حال رژیم غاصب صهیونیستی نخواهد داشت به فرموده مقام معظم رهبری ملت فلسطین پیروز و دنیای آینده دنیای فلسطین است.

کد خبر 1730615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha