طرح اهدای دوچرخه در مسجد «التقوی» برای آشنایی جوانان برادفورد با اسلام

یک مسجد محلی در «برادفورد» انگلیس  برای نشاندن لبخند بر چهره جوانان به ویژه افرادی که از استطاعت مالی بالایی برخودار نیستند، میزبان رویدادی است که در آن دوچرخه و اسکوتر به عنوان بخشی از یک طرح اجتماعی به مردم برادفورد هدیه داده شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « aboutislam»، یک مسجد محلی در «برادفورد» انگلیس  برای نشاندن لبخند بر چهره جوانان به ویژه افرادی که از استطاعت مالی بالایی برخودار نیستند، میزبان رویدادی است که در آن دوچرخه و اسکوتر به عنوان بخشی از یک طرح اجتماعی به مردم برادفورد هدیه داده شد.

مسجد «التقوی» برادفورد با حمایت موسسه « OnTrak » بیش از 300 اسکوتر و دوچرخه را به مردم جامعه هدیه داد.

متولی مسجد برادفورد گفت که این کار برای تعامل بیشتر با افرادی که در برادفورد زندگی می‌کنند به ویژه جوانان انجام شد.

طرح اهدای دوچرخه در مسجد «التقوی» برای آشنایی جوانان برادفورد با اسلام

وی تاکید کرد که هدف اصلی این اقدام در حقیقت آشنایی جوانان برادفورد با مسجد و دیدار آنها با مسلمانان برای آشنایی بیشتر با اسلام و ارزش‌های اسلامی است.

متولی مسجد التقوی ابراز امیدواری کرد که این حرکت بتواند علاوه بر شاد کردن نوجوانان و جوانان،ایجاد کننده پل ارتباطی میان مسلمانان و غیرمسلمانان در جامعه برادفورد باشد.

طرح اهدای دوچرخه در مسجد «التقوی» برای آشنایی جوانان برادفورد با اسلام

در گزارش ‌ها آمده است که بسیاری از جوانان و نوجوانان با چهره‌های خندان در حالی که بسیار خوشحال بودند و دوچرخه‌های خود را در دست داشتند از مسجد دو می‌شدند.

برادفورد دارای یک جامعه بزرگ مسلمان است. بر اساس سرشماری سال 2021، 30.5 درصد از شهروندان برادفورد را مسلمانان تشکیل می‌دهند.

کد خبر 1731427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha