امروز مردم فلسطین پیروز واقعی میدان خواهند بود

سردار کریمی با بیان اینکه امروز مردم فلسطین پیروز واقعی میدان خواهند بود، گفت: هم اکنون بزرگترین اجماع جهانی در سراسر دنیا بر علیه رژیم جنایتکار اسرائیل شکل گرفته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان استان مرکزی، سردار محسن کریمی عصر امروز چهارشنبه (۱۰ آبان) در جلسه ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان استان مرکزی که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی برگزار شد، با اشاره به وقایع تاریخ ساز یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: ۱۳ آبان ۱۳۴۳ سالروز تبعید امام خمینی(ره) ، ۱۳ آبان ۱۳۵۷ به شهادت رسیدن شماری از دانش آموزان بدست رژیم شاهنشاهی و ۱۳ آبان ۱۳۵۸ سالروز تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام راحل و انقلاب دوم است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: طی سنوات گذشته بزرگداشت روز ۱۳آبان در قالب اجتماعات قشری و دانش آموزی برگزار می شد ولی امسال به دلیلی شرایط حساس ناشی از پیروزی مبارزان فلسطینی در عملیات طوفان الاقصی و نسل کشی وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه باید روز ۱۳ آبان در قالب راهپیمایی عظیم با حضور همه اقشار مردم برگزار گردد.

وی با بیان اینکه امروز مردم فلسطین پیروز واقعی میدان خواهند بود اظهار داشت: هم اکنون بزرگترین اجماع جهانی در سراسر دنیا بر علیه رژیم جنایتکار اسرائیل شکل گرفته است.

راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در ۵۰ نقطه شهری و روستایی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی هم در این جلسه گفت: ۱۳ آبان یکی از رویدادهای مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است که امام راحل آن را به عنوان انقلاب دوم ایران معرفی نمودند و این مهم خود بیانگر اهمیت این روز است.

حجت الاسلام والمسلمین خلیلی با اشاره به تمهیدات صورت گرفته برای برگزاری اجتماعات و راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در ۵۰ نقطه شهری و روستایی سراسر استان مرکزی، افزود: اقشار مردم غیور و انقلابی استان مرکزی در کنار دانش آموزان گرامی در روز سیزدهم آبان با حضوری پرشور، همبستگی و همدردی خود را با مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین اعلام و فریاد انزجار و نابودی اسراییل غاصب را سر خواهند داد.

وی گفت: راهپیمایی ضد استکباری ۱۳ آبان و همبستگی با مردم بی پناه فلسطین در شهر اراک، از ساعت ۹:۳۰ روز شنبه سیزدهم آبان، از محل میدان شهدا آغاز و طی مسیر پل خیبر، خیابان محسنی، خیابان شیخ فضل الله نوری تا مصلای بیت المقدس با سخنرانی سردار جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران برگزار خواهد شد.

کد خبر 1731519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha