مسجدی‌ها ۳۴ زندانی را آزاد کردند

در سی و ششمین مرحله از اجرای پویش نذر هشتم و با کمک های مؤمنانه خیران و نمازگزاران مساجد و استفاده از ارفاقات قضائی، ۳۴زندانی نیازمند خراسان رضوی آزاد شدند.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی بامی، مدیر اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان های خراسان در گفتگو با شبستان اظهار کرد: پویش نذر هشتم اقدامی خداپسندانه و مردمی است که هشتم هر ماه و به نیت امام هشتم حضرت ثامن الحجج(ع) ، به‌همت خیرین و مسجدی‌ها و با پیگیری معاونت فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان، زمینه آزادی زندانیان نیازمند فراهم می شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای اجرای این طرح تا کنون ۱۱۹۸ نفر از زندانیان استان آزاد شده اند افزود: در سی و ششمین مرحله از اجرای پویش مردمی نذر هشتم در خراسان رضوی نیز، ۳۴ نفر از زندانیان نیازمند شهرستان های سبزوار، قوچان و زندان مرکزی مشهد با بدهی بالغ بر چهار میلیارد و پانصد و هفت میلیون ریال از زندان آزاد شدند.

مدیر اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان های خراسان تصریح کرد: در این پویش فراگیر، ۳ نفر از زندانیان شهرستان قوچان که با بدهی سه میلیارد و ششصد و دو میلیون ریال در زندان تحمل حبس میکردند با پرداخت قسمتی از بدهی به مبلغ دویست و شصت و دو میلیارد ریال توسط ستاد دیه استان و خیرین و بخشش الباقی بدهی توسط شاکیان پرونده طعم آزادی را چشیدند و ۶ نفر دیگر نیز با موافقت مراجع قضایی در استفاده از تاسیسات قضائی، آزاد و پس از دریافت بسته های حمایتی به ارزش ۶ میلیون ریال به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

وی اضافه کرد: همچنین ۱۱ نفر از زندانیان زندان مرکزی مشهد آزاد شدند که ۴ نفر از با پرداخت بدهی به مبلغ ۵۱۳ میلیون ریال توسط خیرین و نمازگزاران مساجد و ۷ نفر دیگر نیز با بهره گیری از ارفاقات قضائی آزاد شدند.

حجت الاسلام بامی گفت: ۱۴ نفر از زندانیان شهرستان سبزوار نیز در این پویش خداپسندانه آزاد شدند، که ۳ نفر از مددجویان با پرداخت بدهی دویست و پنجاه و چهار میلیون ریالی توسط نمازگزاران مساجد و خیرین شهرستان و ۱۱ نفر دیگر با استفاده ارفاقت قضائی آزاد شدند.

پایان پیام/

کد خبر 1731546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha