دانش آموزان عقاید پلید صهیونیست ها را مطالعه کنند

حجت الاسلام مدبر خواستار مطالعه و آشنا شدن دانش آموزان و نسل جدید جامعه از نظریات و عقاید رژیم صهیونیستی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، حجت الاسلام محمدحسین مدبر در خطبه های نماز جمعه امروز (۱۲ آبان) با گرامی داشت روز نوجوان، گفت: در جریان حملات اخیر رژیم صهیونیستی به غزه، تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ نفر دانش آموزان به شهادت رسیدند که از خداوند می‌خواهیم صبر و مقاومت را نصیب مردم فلسطین کند و ریشه رژیم صهیونیستی که نماد ظلم و ستم است را بخشکاند.

وی افزود: قوم پلید اسرائیل موجودات بسیار خطرناکی هستند و نسل جدید باید نظریات و عقاید رژیم صهیونیستی را مطالعه کرده و از مظلوم نمایی رسانه های معاند فریب نخورند.

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه ۹۸ درصد زمین های در اختیار رژیم صهیونیستی با زور از مردم فلسطین غصب شده است، عنوان کرد: اسراییل می گوید نیل تا فرات مال ماست و حاضر است برای رسیدن به اهداف شوم خود از هر اقدامی استفاده کند.

وی همچنین به سالروز تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان اشاره کرد و گفت: در جریان این اقدام دانشجویان انقلابی در سال ۱۳۵۷ حدود  ۷۰ نفر گروگان آمریکایی در دام افتادند.

حجت الاسلام مدبر با اشاره به اینکه بعد از حمله طبس و احتمال آزاد شدن گروگان ها، آنها را به شهرهای مختلف کشور فرستادند، اظهار کرد: از شهرهایی که برای نگهداری و نگهبانی از گروگان ها انتخاب شد جهرم بود که حفاظت از یک کهنه سرباز آمریکایی و یک کشیش به جهرمی ها سپرده شد.

وی با اشاره به اینکه از مرکز جهرم شناسی تقاضا داریم این واقعه را ثبت و ضبط کند، ادامه داد: جوانان جهرمی باید به تاریخ شهرشان افتخار کرده و آن را مطالعه کنند.

کد خبر 1731707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha