قطب بزرگ اسلامی به زعامت ایران اسلامی در حال شکل گیری است

سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در مکزیک و استرالیا بیان کرد: قطب بزرگ اسلامی به زعامت ایران اسلامی در حال شکل گیری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ محمدحسن قدیری ابیانه، سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در مکزیک و استرالیا امروز شنبه (۱۳ آبان) در اجتماع پایانی راهپیمایان ۱۳ آبان در بجنورد اظهارکرد: دشمنی آمریکا و کشورهای غربی علیه ایران اسلامی، از همان دوران ابتدایی آغاز انقلاب تا کنون همواره جریان داشته است.

وی با انتقاد از مخالفان شعار «مرگ بر آمریکا» افزود: وقتی از نظر آمریکا، یک ایرانی خوب، ایرانی مرده است، ما چه نوع برخوردی می توانیم با این کشور داشته باشیم؟!

 قدیری ابیانه با بیان اینکه این کشورها همواره از حقوق بشر دم می زنند، اما در مقابل جنایت های صهیونیست در منطقه سکوت می کنند، ادامه داد: در جریان اخیر حمله صهیونیست ها به غزه و بمباران این منطقه و کشته شدن زنان و کودکان بی گناه هم دقیقا سکوت کردند.

سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در مکزیک و استرالیا افزود: هرچند حماس امکانات رژیم صهیونیستی را ندارد، اما توانست ضربه ای اساسی به اسرائیل بزند ضمن اینکه ماهیت کشورهای غربی در حمایت از اسرائیل را هم مشخص کرد که چطور در مقابل این جنایت، سکوت کردند.

وی با بیان اینکه امروز ما توان داریم در مقابل آمریکا بایستیم و به اذعان همگان آمریکا رو به افول است، تصریح کرد: قطب بزرگ اسلامی به رهبری ایران در حال شکل گیری و این مهم واقعیتی انکار ناپذیر است.
قدیری ابیانه با اشاره به تغییر نظم جهانی و حرکت به سمت نظم نوین جهانی، تأکید کرد: در این دوران تهدیدات و فرصت ها بیشتر است و باید سعی کنیم از تهدیدات دوری کرده و از فرصت ها بیشتر بهره ببریم.

۱۳ آبان، سالروز سه رویداد مهم تاریخ ایران اسلامی، «تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار دانش آموزان توسط رژیم ستمشاهی در سال ۱۳۵۷ (روز دانش آموز) و تسخیر سفارت آمریکا (لانه جاسوسی) در سال ۱۳۵۸» است که هر ساله با حضور مردم در راهپیمایی نقاط مختلف گرامی‌ داشته می‌شود.

کد خبر 1731874

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha