اتحاد و انسجام مسلمانان باعث پیروزی مومنان می شود

آخوند توماج گفت: اتحاد، انسجام، همدلی، همفکری و همگامی همه مسلمین قطعا باعث پیروزی مومنان خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، آخوند الله قلی توماج در همایش استکبارستیزی و نشست پرچمداران بصیرت و همدلی ویژه روحانیون شیعه و سنی در مسجد المهدی (عج) شهر انبارالوم گفت: انسجام و اتحاد مسلمانان، باعث شکست و نابودی دشمنان خواهد شد.

کارشناس و مدرس علوم دینی اهل سنت با اشاره به اینکه، در درگیری حق و باطل پیشرفت و پیروزی از آن حق و باطل همیشه باطل است، افزود: اسرائیل و اصحابش در مقابل مقاومین مقاومت و مومنین امت اسلامی و کسانی که جویای حق هستند، نابود و باطل خواهند شد.

وی با بیان اینکه، تشدد و اختلاف باعث شکست است، تصریح کرد: اتحاد، انسجام، همدلی، همفکری و همگامی همه مسلمین قطعا باعث پیروزی مومنان خواهد شد.

آخوند توماج با تاکید براینکه، وحدت مورد تاکید و توصیه قرآن کریم است، افزود: خداوند متعال در قرآن کریم به وحدت دستور می دهد. اگر در میان مسلمانان اتحاد، انسجام و وحدت وجود داشته باشد، هیچ خلیلی در انجام تکالیف و فرامین الهی نخواهد بود.

وی تاکید کرد: اتحاد و انسجام تیری بر قلب دشمنان اسلام است و چنین نشست های وحدت گرای تسنن و تشیع دشمن را ناراحت می کند.

این روحانی اهل سنت، گفت: هرجا وحدت است پیروزی خواهد بود. چندین سال قبل مشاهده کردیم که رژیم صهیونیستی در برابر حزب الله لبنان فقط ۳۳ روز مقاومت کرد. بعد از دو سال در مقابل فلسطینی ها ۲۲ روز مقاوت کرد و در ادامه شکست خورد. در برابر مردم غزه نیز فقط ۸ روز مقاومت کرد.

آخوند توماج افزود: امروز که غزه هیچ امنیتی ندارد و مرزها بسته است و کودکان به خون می غلطند، بخاطر عدم وحدت امت اسلامی است.

وی بیان کرد: اگر امت اسلام وحدت داشت و یکپارچه در برابر اسرائیل و آمریکا قد علم می کردند، قطعا با شکست روبرو می شدند.

کد خبر 1732625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha