اتحاد شیعه و سنی تنها راه از بین بردن اسرائیل است

حجت الاسلام دیلم گفت: اتحاد شیعه و سنی تنها راه از بین بردن و جراحی غده سرطانی اسرائیل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت الاسلام نورعلی دیلم در همایش استکبارستیزی و نشست پرچمداران بصیرت و همدلی ویژه روحانیون شیعه و سنی در مسجد المهدی (عج) شهر انبارالوم گفت: حادثه غزه باعث احیای روح استقامت، شهادت و استکبارستیزی شد.

رئیس مرکز اسلامی گلستان با اشاره به اینکه، حادثه غزه، همچنین باعث همدلتر شدن جبهه مقاومت شد، افزود: رهبر معظم انقلاب به زیبایی بیان کردند که درست است که جنایات اسرائیل قلب همه ما را جریحه دار کرد اما بمباران بیمارستان المعمدانی غزه جهان را بیدار کرد. پیروزی ارزشمندی بود که ابهت پوشالی و تبلیغات فراوان نفوذناپذیری گنبد آهنین را در هم شکست.

وی با تاکید براینکه، راه از بین بردن و جراحی غده سرطانی اسرائیل اتحاد شیعه و سنی است، ادامه داد: طوفان الاقصی طرح های توسعه طلبانه اسرائیل و ادعای نیل تا فرات رژیم صهیونیستی فرو ریخت.

حجت الاسلام دیلم با بیان اینکه، دفاع ما، دفاع انسانی، اسلامی و ملی است، گفت: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری امروز اگر از هر گوشه ای از جهان ندای مظلومی بلند شود چه مسلمان و چه غیر مسلمان و چه شیعه و چه سنی، ما به فریادش می رسیم و در کنارش خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: امروز باید دفاع همه جانبه خود را نسبت به مردم مقتدر و مظلوم فلسطین فریاد بزنیم و همچنین اعلام انزجار خود را نسبت به استکبار جهانی، صهیونیسم و رژیم غاصب و کودکش اسرائیل، فریاد می زنیم.

رئیس مرکز اسلامی گلستان در بخشی از سخنان خود با اشاره به اینکه، در قرآن کریم گفتمان های دینی فراوانی تشریح شده است، گفت: عدالت خواهی، حق گرایی و استکبار ستیزی از جمله گفتمان هایی است که قرآن کریم و اسلام برای انسانیت و وجود ارزشمند بشریت قرار داده است.

وی افزود: فرهنگ استکبارستیزی از بدو انقلاب تا کنون آرمان ما بوده است و امام راحل توانست با سلاح ایمان و قرآن در مقابل ابرقدرت ها ایستادگی و با انقلاب خود آنها را به زانود دربیاورد.

حجت الاسلام دیلم با بیان اینکه، امروز عده ای درون جامعه خوی استکبارستیزی دارند، گفت: خود برتربینی، خود بزرگ بینی و خودپسندی ریشه های استکبارستیزی هستند. در راس همه این صفات شیطان بود که از جانب خداوند متعال رانده شد. امروز باید نگاه کنیم و ببینیم که کدام قوم و نژاد خود را نژاد برتر می داند.

وی ادامه داد: امروز آنهایی که دنبال عادی سازی روابط هستند نمی دانند از کدام کتاب و مذهب تبعیت کنند و از دیگر مصادیق استکبارستیزی این است که کشورها را بین خودشان تقسیم کردند و حکومت کنند.

کد خبر 1732636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha