راهیان نور ترویج عملی فرهنگ ایثار و شهادت است

حجت الاسلام خزاعی گفت: اردوهای راهیان نور ترویج عملی فرهنگ ایثار و شهادت به دانش آموزان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام مصیب خزاعی- امام جمعه اسدیه امروز (۲۱ آبان) در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که با حضور فرماندار، امام جمعه، امام جمعه اهل سنت اسدیه، مشاور استاندار در امور ایثارگران برگزار شد، اظهار داشت: در سال‌های گذشته بارها از مدیران وقت، در خصوص خرید ساختمانی برای بنیاد شهید پیگیری شد اما جواب قانع کننده ای دریاقت نشد.

وی با بیان اینکه باید با هماهنگی صورت گرفته فرهنگ شهادت و ایثار بین دانش آموزان تبیین شود، از اردوی راهیان نور به عنوان الگویی عملی نام برد که فرهنگ ایثار و شهادت را آموزش می دهد.

حجت الاسلام خزاعی استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش را بهترین فرصت برای احیا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: با هماهنگی انجام شده با مدیران مدارس، آموزش و پرورش می تواند جلسات تبلیغی و تبیینی برای دانش آموزان برگزار کرد.

وی ضمن تقدیر از فرماندار شهرستان برای انجام اقداماتی مانند برگزاری جلسات تجلیلی از رزمندگان، ایثارگران و..، دیدار با خانواده شهدا تأکید کرد: مردم ما مانند شهید فهمیده، حججی و... در بزنگاه با بذل جان و مال خود ورود می کنند.

کد خبر 1733160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha