معرفی فرهنگ غنی جنوب‌کرمان در قالب شعر

اسماعیل اسلامی گفت: در نظر داریم با استفاده از ظرفیت انجمن شعر جنوب کرمان فرهنگ غنی این منطقه را در قالب شعر به همگان معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، اسماعیل اسلامی در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به برگزاری رویدادهای فرهنگی در جنوب کرمان، گفت: در راستای انعقاد تفاهم نامه همکاری با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ۲۵ بهمن ماه سومین جشنواره بین المللی شعر سرو به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت برگزار خواهد شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت ابراز کرد: این جشنواره از سری برنامه های سومین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت است.

وی بیان کرد: یکی دیگر از این رویدادهای فرهنگی برگزاری اولین همایش علمی زندگی و سیره امام حسین (ع) و نشاط معنوی است که ۲۵ بهمن ماه در سالن اجتماعات سما برگزار خواهد شد.

اسلامی ادامه داد: این جشنواره نیز از سری برنامه های سومین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت است که در سطح ملی و بین المللی برگزار خواهد شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت بیان کرد: علاوه بر این نیز دومین جشنواره سراسری دانش آموزی سرو قامتان در ۲۵ بهمن ماه در بخش های شعر، دلنوشته و اجرای صحنه ای برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: سعی ما بر این است تا این جشنواره ها با حضور شخصیت های برتر کشوری برگزار شوند.

اسلامی خاطرنشان کرد: در نظر داریم با استفاده از ظرفیت انجمن شعر جنوب کرمان فرهنگ غنی این منطقه را در قالب شعر به همگان معرفی کنیم.

کد خبر 1733354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha