تقویت روحیه کار و تلاش برای آبادانی سیستان و بلوچستان لازم است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همه ارکان اجرایی استان اعم از مدیران و کارکنان باید با روحیه کار و تلاش در مسیر آبادانی و توسعه این خطه حرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛ محمد کرمی صبح امروز در نشست با مدیرکل و معاونان تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اظهار داشت: پیشرفت، موفقیت و آبادانی از رهگذر کار، سخت کوشی و پشتکار حاصل می‌شود، لذا برای توسعه و رفع مشکلات باید روحیه کار و تلاش را در جامعه ترویج داد و تقویت کرد.
وی افزود: تمامی دستآورد و گشایش ها از مسیر کار و فعالیت‌های سخت کوشانه حاصل شده است، بنابراین وقتی مسئولیتی به فردی سپرده می شود، باید از آن به نحو مطلوب برای خدمت به مردم استفاده کند.
استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: استفاده موثر و حداکثری از توان فکری و عملیاتی نیروی انسانی در سیستم اجرایی استان باعث ارتقای بهره وری و نیز باعث انگیزه بخشی به کارکنان می شود و می بایست از سوی مدیران مورد توجه قرار گیرد.
کرمی گفت: با لطف و عنایت الهی و توجه ویژه مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران، سیستان و بلوچستان با شتاب و سرعت خوبی در مسیر توسعه حرکت می کند و ظرفیت های اشتغالزایی بسیاری در نقاط مختلف استان ایجاد شده است که باید با تربیت و جذب نیروی کار بومی از این فرصت ها استفاده شود.
وی تاکید کرد: اقدامات انجام شده دستگاه های مختلف باید بصورت میدانی نمایان و برای مردم در جامعه قابل لمس باشد تا از این طریق امیدآفرینی و اعتمادافزایی شکل گیرد.
استاندار سیستان و بلوچستان افزود: باید حضور جوانان و نوجوانان در تعاونی های دانش آموزی و دانش بنیان تسهیل شود، چون جوانان آینده سازان این استان هستند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز در این نشست از هدف‌گذاری تشکیل ۱۳۴ شرکت تعاونی دانش آموزی تا پایان امسال خبر داد و اظهار کرد: حمایت از دانش بنیان ها و ترغیب طیف های مختلف برای ورود به بخش تعاون در سیستان و بلوچستان در حال پیگیری است.
خلیل احمد سلامی گفت: ۳۵ هزار و ۸۰۰ نفر تعهد اشتغال سیستان و بلوچستان برای امسال تعیین شده است که تا امروز ۲۱ هزار و ۶۲ نفر در سامانه رصد اشتغال به ثبت رسیده اند.

کد خبر 1733472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha