درآمد ماهانه ۱۰۰ میلیون تومان از قلک‌های توزیعی در بین خیرین انجمن حمایت از بیماران کلیوی

طهماسبی با اشاره به فعالیت ۴۰ ساله انجمن حمایت از بیماران کلیوی گفت: خیرین از زمان تاسیس این انجمن با ما همکاری می کنند که قابل تحسین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، محمد رضا طهماسبی، امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به فعالیت ۴۰ ساله انجمن حمایت از بیماران کلیوی، گفت: در آغاز کار این انجمن پنج بیمار از خدمات انجمن بهره مند بود که اکنون به ۶۰ بیمار رسیده است.

وی به راه اندازی مراکز نمایندگی دفاتر انجمن های حمایت از بیماران کلیوی در شهرستان های استان اشاره کرد و گفت: همه بیماران انجمن کلیوی را به صورت ۱۰۰ درصدی نیازمندی های بیماران را تامین کرده است.

طهماسبی از خروج ۲۵ بیمار از چرخه دیالیز در استان زنجان خبر داد و تصریح کرد: خیرین در تامین هزینه بیماران ناتوان مالی بسیار اثرگذار بودند.

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی با اشاره به ظرفیت ایجاد شده بخش های مراقبتی و درمانی و ارتقا این تجهیزات در راستای پیشگیری و اطلاع رسانی تصریح کرد: کلینیک بیماران کلیوی استان آماده اطلاع رسانی برای پیشگیری و درمان و تامین نیازهای بیماران کلیوی است.

وی، تشخیص بیماری کلیوی در مراحل اولیه مهم خواند و یادآور شد: این کلنیک به کمک خیرین استان تجهیز شده و دارای سوئیت های مهمانسرای ویژه برای پذیرایی از مهمانان و خانواده های بیماران است.

طهماسبی، با بیان اینکه مازاد اتاق های مهمانسرا در اختیار دانشجویان پزشکی قرارداده شده است، افزود: دیابت و فشار خون یکی از بیماریهای زمینه ای بیماران کلیوی است.

این مسئول، با اشاره به اینکه بالغ بر ۴۰۰نفر بیمار دیالیزی در زنجان تحت درمان هستند، افزود: ۱۷نفر بیمار پیوندی در نیمه نخست سال در استان بوده است.

مدیر انجمن خیریه کلیوی استان، با اشاره هزینه ای بالای بیمارن دیالیزی، تصریح کرد: ماهانه ۱۰۰میلیون درآمد ماهانه قلک و واریزی به انجمن بوده است و سال به سال تعداد خیرین بالا می رود.

کد خبر 1733600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha