آبرسانی به نیمی از مردم چهارمحال و بختیاری در دولت سیزدهم محقق شده است

آیت الله رئیسی گفت: آبرسانی به نیمی از مردم استان چهارمحال و بختیاری که یکی از مطالبات بحق مردم این استان بود در دولت سیزدهم محقق شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، حضرت آیت‌الله ابراهیم رئیسی در بدو ورود به شهرکرد گفت: آب نیمی از مردم استان چهارمحال و بختیاری که یکی از مطالبات بحق این استان بود در دولت سیزدهم محقق شده است.
رئیس‌جمهور ادامه داد: خیلی خوشحالیم که شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری دیار مردان و زنان بختیاری سفر کردایم که جلوه‌ کار، تلاش و مردمانی بسیار خونگرم و وفادار است، حضور پیدا کنم.
وی ادامه داد: مردم خونگرم این استان از مردمان باصفا مهمان نواز و انقلابی در کنار سایر استان های کشور هستند.
حضرت آیت الله رئیسی گفت: در سفر اول هئیت دولت به این استان مصوبات زیادی  داشتیم که باید اجرایی می شد که خوشبختانه با تلاش‌های استاندار مردمی و سایر مسئولان این مصوبات اجرا شده است.
وی افزود: این استان یکی از استان های گردشگری و جاذبه های طبیعی زیادی در دل خود جا داده است که باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.
این استان سرشار از استعدادهای نهفته است که نباید شاهد محرومیت و مشکلات مردم در این زمینه باشیم.
وی ضمن قدردانی از نماینده ولی‌فقیه در استان، مسئولان عالی، نیروهای مسلح و نمایندگان برای رفع مشکلات این استان گفت: در این سفر تلاش می کنیم تا مصوبات دور اول اجرا و به اتمام برسد.
کد خبر 1733813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha