«جهاد تبیین»، بیان فصل جدیدی از دفاع مقدس نوین است

سردار کریمی با اشاره به اهمیت جهات تبیین، گفت: «جهاد تبیین»، بیان فصل جدیدی از دفاع مقدس نوین است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با حضور در مجموعه پالایشگاه شازند از اقدامات مدیران و مسئولین این مجموعه در برپایی موکب سردار شهید ناصر بختیاری و نمایشگاه هفته دفاع مقدس تقدیر کرد و گفت: اقدامات انجام شده در هفته دفاع مقدس توسط مجموعه پالایشگاه، نیروگاه و پتروشیمی شازند شایسته تقدیر است.

وی با بیان اینکه «جهاد تبیین»، بیان فصل جدیدی از دفاع مقدس نوین است، ادامه داد: جوانان این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس نقشی بسیار مهم و اثرگذار داشتند و امروز هم جوانان به عنوان سرمایه اجتماعی نقش مؤثری در پیشرفت جامعه بر عهده دارند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی به توطئه های فرهنگی و جنگ شناختی دشمنان اشاره کرد و گفت: امروز شاهد جنگ شناختی دشمن و تحت تاثیر قراردادن افکار نسل جوان انقلاب هستیم که باید با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جوانان این توطئه ها را خنثی کنیم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه کار بایستی به دست جوانان سپرده شود، گفت: جوانان امروز بایستی از نزدیک با دستاوردهای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی آشنا شوند، لازمه آن هم حضور در مجموعه‌ها، مراکز، واحدهای تولیدی و علمی است که به برکت این انقلاب و به دست جوانان این سرزمین رشد پیدا کرده‌اند.

این مقام ارشد استان همچنین با اشاره به اینکه امسال استقبال خوبی ازسوی دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردمی از نمایشگاه دفاع مقدس داشتیم که در موکب شهید بختیاری برپا شد، صورت گرفت، اظهار کرد: هر مجموعه علاوه بر مسائل مالی و نیروی انسانی خود، نیازمند ارتباط و تعامل با مردم به عنوان سرمایه‌های اجتماعی است که بحمدالله این سه مجموعه توانسته در این مسیر موفق عمل کند.

در ادامه این دیدار، مجید رجبی مدیرعامل پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند نیز به ارائه گزارشی از عملکرد و خدمات این مجموعه در حوزه اقتصادی و اجتماعی پرداخت.

گفتنی است، در پایان این دیدار فرمانده سپاه روح‌الله ضمن تقدیر از مدیرعامل این مجموعه در جمع بسیجیان پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند حضور  پیدا کرد و با اهدای لوح از تعدادی از بسیجیان این مجموعه نیز تقدیر کرد.

کد خبر 1733844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha