اعزام ۴۲ بیمار خاص توسط خادمیاران رضوی سیمرغ به مشهد مقدس

اصغری گفت: بیماران خاص زائر اولی به واسطه کانون خدمت رضوی شهرستان سیمرغ به مشهد مقدس اعزام شدند و به مدت سه روز مهمان آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام هستند.

اصغر اصغری- دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان سیمرغ در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با بیان اینکه یکی از ماموریت های حوزه خادمیاری آماده ساختن زمینه اعزام زائر اولی ها در حرم مطهر رضوی است، اظهار کرد: افراد نیازمند و محروم و کم توان که به جهت مشکلات مالی و ناتوانی توفیق تشرف به مشهد مقدس را ندارند به همت کانون خدمت رضوی شهرستان سیمرغ تحت عنوان زائر اولی های این شهرستان به آستان بوسی امام مهربانی ها مشرف می شوند.

 وی با بیان اینکه با عنایت آقا امام رضا علیه السلام کاروان ۴۴نفری زائرین مشتاق زیارت امام هشتم به مشهد مقدس اعزام شدند، یادآورشد: تاکنون قریب به ۶۴۰ نفر زائر اولی به مشهد مقدس اعزام شدند.

اعزام ۴۲ بیمار خاص توسط خادمیاران رضوی سیمرغ به مشهد مقدس

اصغری افزود: ۴۲ نفر از محرومان و افراد ناتوان زائر اولی این شهرستان اعم از برادارن و خواهران مؤمن و دلباخته هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام در قالب کاروان زائر اولی به مشهد مقدس اعزام شدند که ضمن زیارت حرم مطهر از برنامه های فرهنگی و مذهبی این اردوی زیارتی بهرمند می شوند.

اعزام ۴۲ بیمار خاص توسط خادمیاران رضوی سیمرغ به مشهد مقدس

کد خبر 1733877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha