کوتاهی در به سرانجام رسیدن پروژه‌های آستارا پذیرفته شدنی نیست

فکور با بیان‌اینکه اجرای پروژه‌ها در آستارا معطل برخی موضوعات است، گفت: کوتاهی در به سرانجام رسیدن پروژه‌های آستارا پذیرفته شدنی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا ، موسی فکور امروز(پنجشنبه، ۲۵ آبان) پس از بازدید از زیرساخت‌های اقتصادی این شهرستان در نشست با مدیران استانی و شهرستانی که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهارکرد: سیاست و رویکرد دولت سیزدهم خدمت به مردم است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان افزود: خدمت به مردم باید مجاهدانه و با رویکرد انقلابی و جهادی باشد.

وی با بیان‌اینکه انتظار از مجموعه اجرایی استان گیلان و شهرستان آستارا این است تلاش مضاعف را برای به سرانجام رساندن پروژه‌ها داشته باشند، تصریح‌ کرد: آستارا جایگاه ارزشمند و استراتژیک در کشور دارد و طرح‌هایی که در این شهرستان اجرا می‌شود ارزش اقتصادی و بین‌المللی دارد.

فکور گفت: پروژه‌های آستارا با توجه به ارزش اقتصادی آن باید سریعا اجرا شود و تعلل و کوتاهی در این امر پذیرفته شدنی نیست.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه مدیران اجرایی این است زیر ساخت‌ها را تکمیل کنند تا بستر توسعه در همه بخش‌ها فراهم شود، افزود: علی‌رغم اقدامات خوبی که صورت گرفته، خیلی عقب ماندگی داریم که باید جبران شود و کارها شتاب گیرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان با اشاره به اینکه شعار دولت باید جدی گرفته شده و عملیاتی شود، ادامه داد: اقدامات عمرانی و جهادی خوبی در سطح شهرستان آستارا انجام شده و نسبت به گذشته قابل مقایسه نیست اما بیشتر از این انتظار می‌رود.

فکور به سیل اخیر در آستارا اشاره کرد و افزود: خسارت و آسیب‌هایی که در سیل به مردم وارد شد در کوتاه‌ترین و سریع‌ترین زمان ممکن جبران شود.

وی با اشاره به اینکه اجرای پروژه‌ها در آستارا معطل برخی موضوعات است، اضافه‌کرد: نواقصات و موانع پروژه‌ها با حضور مدیران استانی برطرف شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان با بیان‌اینکه پروژه‌های در دست اجرا در آستارا جزء پروژه‌های فرا ملی است و نباید معطل برخی موضوعات باشد، تصریح کرد: طرح‌هایی که در آستارا اجرا می‌شود در بحث اقتصاد کشور و ارتباطات بین‌المللی تاثیر گذار است.

وی به بزرگ راه آستارا - آستارا اشاره کرد و ادامه داد: پروژه مذکور هر چه سریع‌تر اجرا و کوتاهی در این خصوص صورت نگیرد چرا که این طرح در رونق اقتصادی منطقه و کشور تاثیر دارد.

فکور با اشاره به اجرای طرح تیرپارک در زمین ۲۰ هکتاری دانشگاه آزاد اسلامی آستارا، خاطرنشان‌کرد: این طرح در سامانه مربوطه ثبت شود و ما به رفع موانع کمک می‌کنیم.

کد خبر 1733931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha