اقدامات فرهنگی نیروی انتظامی در کردستان قابل تقدیر است

پورذهبی گفت: نیروی انتظامی پرتلاش یک پشتوانه بزرگ و مهم برای کشور است و اقدامات فرهنگی نیروی انتظامی در کردستان قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی در مراسم جشن تکلیف دختران کارکنان انتظامی استان و خانواده آنان، با بیان اینکه؛ انتظامی کشور یک سازمان خدمتگزار است، اظهار داشت: نیروی انتظامی  پرتلاش  یک پشتوانه بزرگ و مهم برای کشور است.

وی افزود: انتظامی استان مجاهدانه در جهت ایجاد امنیت و آسایش مردم خدمت می کند که این همه تلاش خود جای تقدیر دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان، اقدامات فرهنگی انتظامی  استان را خوب ارزیابی کرد و گفت: در کنار اقدامات خوب انتظامی، شاهد اقدامات ارزنده در حوزه فرهنگی نیز در انتظامی کردستان هستیم که این نشان از مدیریت خوب سردار علی آزادی فرمانده انتظامی و تلاش مجموعه است.

حجت الاسلام پورذهبی در ادامه نقش خانواده کارکنان در پیشبرد ماموریت بزرگ این سازمان را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: یکی از امتیازات پلیس که تلاشگر حاضر می‌شود، خانواده‌های مومن و انقلابی آنان است.

وی خاطر نشان کرد: فرهنگ معنویت، ایثار و از خودگشتگی خانواده کارکنان انتظامی پشتوانه محکم این سازمان پرافتخار است و امیدواریم که شاهد تقویت روزافزون این رویکرد باشیم.

کد خبر 1734139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha