امروز روز قیام و خیزش ملت ها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی امروز را روز قیام و خیزش ملت ها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین خواند و گفت: جبهه مقاومت هیچگاه دست از یاری مظلوم بر نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی امروز ۲۷ آبان ماه در تجمـع عظیم مردم بجنورد در محکـومیت جنایات رژیم کـودک کش اسرائیل که در محل میدان شهید برگزار شد، گفت: از آغاز جنگ در غزه بیش از هفتاد سال می‌گذرد و اسراییل در طی سالیان طولانی هر روز به بهانه‌ای غزه‌ای که را دور تا دور آن را دیوار کشیده و مردم را در آن زندانی کرده بمباران می‌کند.

وی با اشاره به مسدود بودن گذرگاه رفح جهت ورود و خروج کالا، اقلام و داروهای مورد نیاز مردم خاطر نشان کرد: تمامی گذرگاه‌ها زیر نظر اسراییل است.

حجت الاسلام نوری با اشاره به خنثی شدن توطئه بزرگ با عملیات طوفان الاقصی، تصریح کرد: گذر زمان برخی وقایع را روشن می‌کند و بنا به اعتراف برخی مقامات اسراییل مقرر شده بود پس از سازش با برخی کشورهای مسلمان مردم از غزه رانده و در شبه جزیره سینا ساکن شوند.

امام جمعه بجنورد بیان کرد: جنگ غزه بار دیگر نشان داد به جز جبهه مقاومت هیچ کشور و جریانی در فکر یاری مظلومین در جهان نیست.

وی افزود: قیام ملت‌ها علیه دولت‌های فاسد آغاز شده است و در کشور انگلیس به مردم اجازه نمی‌دادند که برای حمایت از فلسطین به خیابان بیایند اما یک میلیون انگلیسی بیرون آمدند و شعار حمایت از غزه و فلسطین را سردادند.

وی گفت: اسرائیل دور تا دور غزه را دیوار کشیده، دو میلیون نفر را در آنجا زندانی کرده و همه گذرگاه‌ها نیز در دست اسرائیلی‌ها است و این مردم حق ورود و خروج ندارند.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه هر چه از این جنگ می‌گذرد واقعیت‌های جدیدتری روشن می‌شود، گفت: در جریان عادی‌سازی روابط که اسرائیل به دنبال آن بود، قرار بر این بوده تا اسرائیل با همکاری تعدادی از کشورهای خائن منطقه بعد از اجرای این طرح، مردم غزه را بیرون کنند و به شبهه جزیره سینا در مصر اسکان دهند و سرزمین فلسطین در دست اسرائیلی‌ها بیفتد.

وی تاکید کرد: مردم غزه نیز بعد از آگاه شدن از این توطئه مجبور شدند تا جلوی آن را بگیرند و دست به این اقدام بزنند و در حقیقت هر انسانی از حق خود دفاع می‌کند.

کد خبر 1734156

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha