ضرورت برخورد با واحدهای صنفی سودجو در راستای رعایت حقوق عامه

حجت الاسلام مدبر گفت: نباید اجازه داد بی انصافی و عدم رعایت حقوق عامه مردم توسط عده ای موجبات رنج و زحمت و مشکلات هزینه ساز را برای جامعه فراهم کند. 

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، حجت الاسلام محمدحسین مدبر در دیدار رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان جهرم گفت: رصد بازار و فعالیت های اقتصادی باید به گونه ای باشد که هیچ کسی به خود اجازه ندهد برای کسب منافع شخصی غیر قانونی، حقوق دیگران را پایمال کند.

امام جمعه جهرم اظهار داشت: نباید اجازه داد بی انصافی و عدم رعایت حقوق عامه مردم توسط عده ای موجبات رنج و زحمت و  مشکلات هزینه ساز را برای جامعه فراهم کند. 

دین پرور، رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان جهرم نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت و فعالیت های اداره متبوع خود اظهار داشت: تمام تلاش خود در بخش های مختلف  دولتی و  غیر دولتی را انجام می دهیم تا قوانین صنوف مختلف به خوبی اجرا و  حقی ضایع نشود.

وی همچنین خواستار همکاری دیگر سازمان ها و ادارات شد و تصریح کرد: با توجه به ماموریت های پیش روی سازمان تعزیرات حکومتی، همکاری و همفکری دیگر ادارات و مسوولان شهرستان نیز در اجرای بهتر این ماموریت ها  مثمر ثمر است.
 

کد خبر 1734174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha