بیش از ۲هزار نشست بصیرتی با رویکرد مشارکت در انتخابات برگزار می شود|بهره برداری از ۳۹۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در هفته بسیج

سردار مسلمی با بیان اینکه ۱۵هزار و ۵۲۶برنامه اجرایی در ۵۹عنوان برنامه برای هفته بسیج تدارک دیده شد، گفت: همچنین به همت بسیجیان ۳۹۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در مازندران به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سردار سیاوش مسلمی-فرمانده سپاه کربلا مازندران در نشست اعضای ستاد بزرگداشت هفته بسیج با حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی-نماینده ولی فقیه درمازندران با بیان اینکه امروز بسیج به عنوان بزرگترین شبکه علمی، فرهنگی، اجتماعی و امنیتی توانسته در تمامی برحه های عمر با برکت انقلاب اسلامی پای یادگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی باشد، اظهار کرد: بسیج شجره طیبه ای است که به عنوان الگویی موفق در منطقه و دنیا مطرح است.

وی با بیان اینکه یک میلیون و چهارصد هزار بسیجی در مازندران ساماندهی شده اند، افزود: این بسییجیان در ۲۳۲حوزه مقاومت و ۲۵۷کانون قشری و تخصصی سازماندهی شده اند.

سردار مسلمی به ۲۲قشر بسیج در مازندران اشاره کرد و گفت: چهار هزار و ۵۰۰پایگاه مقاومت در سراسر استان فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه بیش از سه هزار و ۴۰۰پایگاه قشری در استان فعالیت دارند، ادامه داد: ۲۵گردان امام حسیسن(ع) بسیج پایه ذیل لشکر، ۴۶گردان امام علی(ع)   ذیل نواحی مقاومت، ۱۰۷گردان بیت المقدس ذیل حوزه های مقاومت، ۲۶گردان کوثر ذیل حوزه های مقاومت بسیج خواهران، سه گردان فاتحین ذیل لشکر، همچنین ۱۰گردان تخصصی و یک یگان امینیتی به عنوان مجموعه های سپاه کربلا در این خطه از شمل کشور فعالیت دارند.

سردار مسلمی با بیان اینکه حیات سپاه به واسطه بسیج و بسیجیان است، افزود: بسیجیان از بدو انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، در عرصه های سازندگی، مبارزه با فتنه های دشمنان انقلاب  و... یکی از مولفه های قدرت نرم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده اند.

وی به چهل و چهارمین سالروز تشکیل بسیج اشاره کرد و گفت: تمام ارگان ها و نهادهای انقلابی که به دستان امام راحل پایه گذاری شد توانستند در ماموریت هایی که به آنها محول شده برای انقلاب اسلامی مثمر ثمر باشند.

سردار مسلمی با بیان اینکه شعار محوری هفته بسیج «بسیج، امید ملت ایران» است، افزود: برنامه های هفته بسیج از ۲۹آبان آغاز و تا ۵آذرماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ۱۵هزار و ۵۲۶برنامه اجرایی در ۵۹عنوان برنامه برای هفته بسیج تدارک دیده شد، گفت: بخشی از این برنامه ها در حوزه یادواره های شهدا می باشد.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه هزار و ۱۳۹برنامه ورزشی برای هفته بسیج برگزار می شود، افزود: کلیپ، تیزر، آواهای انقلابی، پوستر، عکس نوشت، پویش ها نیز به بالغ بر ۲۰۰۰برنامه می رسد.

سردار مسلمی از برپایی ۳۳۴ میز خدمت در سراسر استان خبر داد و یادآورشد: ۶۰۱برنامه قرآنی نیز برگزار می شود.

وی از برپایی حدود ۷۰۰نمایشگاه های علمی، فرهنگی، عملکردی و اقتصاد مقاومتی در محلات شهری و روستایی همزمان با هفته بسیج خبر داد و گفت: ۲هزار و۱۲۷نشست بصیرتی با محوریت انتخابات نیز برگزار می شود.

سردار مسلمی به فعالیت ۵هزار گروه جهادی در استان اشاره کرد و افزود: بیش از ۷۰۰اردوی جهادی در حوزه های پزشکی، محرومیت زدایی و عمرانی برگزار می شود.

وی به اهمیت دیدار و تکریم خانواده های معظم شهدا اشاره کرد و یادآورشد: هزار و ۹۴۳دیدار با خانواده شهدا و هزار و ۲۱۶دیدار با جامعه ایثارگری در هفته بسیج صورت خواهد گرفت.

سردار مسلمی از اجرای گشت های رضویون برای برقراری امنیت در محلات خبر داد و افزود: چهار هزار و ۲۸۶گشت در استان ساماندهی شد.

با اشاره به پروژه‌های هفته بسیج گفت: در هفته بسیج ۳۹۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی به بهره‌برداری می‌رسد.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه ساخت هزار واحد مسکن محرومان جزو برنامه‌ها است، گفت: همزمان با هفته بسیج ۶۵ خانه محروم به بهره‌برداری خواهد رسید.

سردار مسلمی ساماندهی ۱۰۰ پروژه گلزار شهید، بهره‌برداری و ساخت ۲ پل روستایی، افتتاح ۱۱۰ کارگاه اشتغال زایی از دیگر برنامه‌ها برشمرد و گفت: در نیمه اول سال جاری دو هزار و ۵۰۰ سری جهیزیه با ۸۰ میلیارد تومان اعتبار توزیع شده است و در سه ماهه سوم سال نیز هزار سری جهیزیه توزیع می‌شود.

وی به انتخابات و اهمیت زمینه سازی برای مشارکت حداکثری ملت در انتخابات ۱۱اسفند ماه سالجاری اشاره کرد و افزود: دشمن به دنبال این که مشروعیت و مقبولیت جمهوری اسلامی ایران را در انتخابات پیش رو زیر سوال ببرد امید است با توان بسیجیان و با برگزاری نشست های بصیرتی، فرهنگی و روشنگری شاهد نقشه برآب شدن توطئه های دشمنان انقلاب باشیم.

کد خبر 1734378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha