تربیت مبلغ بین‌الملل با گرایش محور مقاومت

دوره تربیت مبلغ بین‌الملل با گرایش محور مقاومت به همت مؤسسه علمی فرهنگی جبل الصبر برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه دین و اندیشه: مؤسسه علمی فرهنگی جبل الصبر با همکاری معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان دوره تربیت مبلغ بین‌الملل با گرایش محور مقاومت را برای نخستین بار در حوزه علمیه خراسان برگزار می کند.

بنابر این گزارش، اعطای گواهی پایان دوره از سوی مؤسسه جبل الصبر و مرکز مدیریت حوزه، استفاده از استادان مجرب و سرشناس داخلی و بین المللی (حوزه و دانشگاه)، معرفی افراد برتر به‌ مراکز بین‌المللی در کشورهای محور مقاومت جهت تبلیغ، تدریس‌ و پژوهش، صدور مجوز تدریس درس مهارت تبلیغ در مقطع عمومی حوزه و برخورداری از کمک هزینه تحصیلی ازجمله مزایای این دوره است.

اتمام سطح دو حوزه‌های علمیه، آشنایی با زبان عربی،  قبولی در آزمون ورودی و مصاحبه علمی، تعهد به انجام فعالیت‌های تبلیغی بین‌المللی(خارج از کشور) در صورت فراهم شدن زمینه تبلیغ، حضور منظم در دوره و قبولی در ارزیابی پایان دوره شرایطی است که برای پذیرش و اعطای گواهی پایان دوره لحاظ می شود.

بنابر این گزارش، فقه مقاومت، مبانی مقاومت از دیدگاه شیعه و اهل سنت، آشنایی با رهبران مقاومت، ادیان و مذاهب محور مقاومت، فرهنگ و تاریخ اجتماعی کشورهای محور مقاومت و ... سرفصل هایی است که در این دوره آموزش داده می شود.

این دوره برای ساکنان مشهد به صورت حضوری و برای دیگر استان ها به صورت مجازی به مدت شش ماه برگزار می شود.

علاقمندان به شرکت در این دوره می توانند تا ۳۰ آبان با مراجعه به آیدی ایتا: @jabaloal_sabr۱  یا سامانه حوزه علمیه خراسان: https://portal.hozehkh.com/registers نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

همچنین، شماره تماس مؤسسه علمی فرهنگی جبل الصبر ۰۵۱۳۲۲۵۲۰۱۷ برای کسب اطلاعات بیشتر هم در نظر گرفته شده است.

تربیت مبلغ بین‌الملل با گرایش محور مقاومت

کد خبر 1734407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha