یک هزار و ۲۷۰ گروه جهادی در استان مرکزی فعالیت می کند

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی از فعالیت یک هزار و ۲۷۰ گروه جهادی در استان مرکزی با هدف خدمت رسانی به جامعه به ویژه محرومین خبر داد. 

سردار محسن کریمی، با اشاره به اهمیت فعالیت گروه های جهادی، با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: گروه های جهادی همواره در راستای خدمت رسانی به جامعه به ویژه نیازمندان و محرومین پیشتاز هستند. 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه یک هزار و ۲۷۰ گروه جهادی در استان مرکزی فعالیت می کند، افزود: این گروه‌های جهادی با تخصص‌های مختلف در استان در مناطق محروم به ارایه خدمات مشغول می پردازند. 

این مقام ارشد استان در ادامه به اقدامات گسترده گروه‌های جهادی در ساخت واحد ها مسکونی و منزل محرومیت اشاره کرد و ادامه داد: مسکن یکی از مهمترین نیاز های همگان به ویژه محرومین است که در این راستا گروه های جهادی فعالیت های گسترده ای دارند. 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه برخی از گروه‌های جهادی در مدت ۳۵ تا ۴۰ روز منازل مسکونی متقاضیان را ساخته و تحویل می‌دهند، اضافه کرد: این مهم با هدف امید آفرینی و  فراهم ساختن آسایش و آرامش نیازمندان و در راستای جهاد تبیین انجام می شود. 


سردار کریمی در ادامه با اشاره به اهمیت جهاد تبیین و تاکید مقام معظم رهبری بر این مهم، ادامه داد: همه وظیفه داریم در این حوزه فعالیت اثرگذار داشته باشیم و در این جهاد منویات مقام معظم رهبری را اجرایی کنیم.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی همچنین به توطئه های فرهنگی دشمنان  به ویژه در سال گذشته، گفت: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی همواره در صدد توطئه افکنی و خدشه دار کردن ارزش های این انقلاب شکوهمند بودند و در این راستا از همه امکانات بر علیه ملت ایران استفاده کردند. 


وی به وقایع سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: پارسال همه کشورها با استفاده از ظرفیت رسانه‌ای گسترده، علیه ما بودند و به خیال خود می‌خواستند این انقلاب را با مشکل مواجه کنند، ولی اکنون شبکه من و تو در حال تعطیلی است و این نشان می‌دهد که دشمنان از فعالیت بر علیه جمهوری اسلامی نتیجه عکس گرفتند.


این مقام مسئول با اشاره به عملیات طوفان الاقصی و رشادت رزمندگان حماس گفت: امپراطوری رسانه‌ای در طوفان الاقصی در اختیار استکبار است اما با تمام تلاش ها و سیاه نمایی های آنها، تلاش خبرنگاران مردمی در غزه جنایات آنها را به جهانیان نشان داد. 
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اضافه کرد: تلاش این خبرنگاران افکار عمومی را بیدار و در این راه ۵۰ خبرنگار مردمی به شهادت رسیدند.

سردار کریمی با اشاره بزرگداشت هفته بسیج اشاره کرد و افزود: هر کسی دلش برای کشور و انقلاب اسلامی، می‌تپد و برای کشور متحمل تلاش و زحمت می‌شود، بسیجی است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه بسیج قبل از آنکه سازمان و نهاد باشد، یک تفکر انقلابی است، اضافه کرد: این تفکر ارزشمند انقلابی توانسته در میدان کارزار، مقابل دشمنان ایستادگی کند.

وی با اشاره به اینکه مردم سرمایه بیکران برای انقلاب اسلامی هستند، اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره)، مردم را سرمایه اجتماعی می‌دانستند و این سرمایه در پیروزی انقلاب اسلامی نقش تعیین کننده داشت.

کد خبر 1734502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha