تسهیل شرایط رسیدگی به مطالبات مردمی رویکرد دولت سیزدهم است

عزیززاده گرجی با تاکید بر اهمیت توسعه مسئولیت پذیری با هدف پیگیری مطالبات مردمی، گفت: مسائل و مشکلات مردم باید در قید زمان مرتفع شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، قاسم عزیززاده گرجی-سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران در نشست پیشگیری از وقوع جرم که در دادگستری استان برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت آغاز هفته بسیج و ولادت حضرت زینب(س) و گرامیداشت مقام شامخ پرستار با بیان اینکه تصمیمات این نشست باید به نفع مردم رقم زده شود، اظهار کرد: رویکرد دولت سیزدهم این که مسائل مردم نباید روی زمین بماند.

تسهیل شرایط رسیدگی به مطالبات مردمی رویکرد دولت سیزدهم است

وی با بیان اینکه مسائل و مشکلات مردم باید در قید زمان مرتفع شوند و باقی مراحل اجرای کار در سایر دستگاه ها نباید معطل زمان خریدن شود، افزود: به طور نمونه تصمیم دبیرخانه پیشگیری ازوقوع جرم به تصمیم سازی و تصمیم گیری دیگر دستگاه های عضو اثر مستقیم دارد از این رو نباید در رسیدگی به موقع به پرونده ها تعلل و اهمال کاری شود.

تسهیل شرایط رسیدگی به مطالبات مردمی رویکرد دولت سیزدهم است

عزیززاده گرجی تاکید کرد: در راستای تامین منافع مردم که هدف مشترک مسئولین دستگاه های اجرایی است باید اعضای نشست پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مازندران در رسیدگی به پرونده ها با سرعت عمل کار کنند، چرا که اگر بطور نمونه شش ماه یکبار گردهم آمدیم و خدای ناکرده خروجی نامطلوب را شاهد باشیم دور از شان مردم و اعضای این نشست است.

کد خبر 1734571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha