ولایتمداری، ویژگی بارز بسیجیان است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: بسیجیان دارای روحیه خدمت هستند که با اخلاص و بدون هیچ چشم‌داشتی هر کجا که به آنان نیاز بوده، لبیک گفته‌اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی امروز ۲۹ آبان در دیدار بسیجیان استان که در محل حسینیه شهدا مصلی امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج، شهادت و ولایت مداری را از ویژگی های بارز بسیجیان دانست و گفت: بسیجیان دارای روحیه خدمت هستند که با اخلاص و بدون هیچ چشم‌داشتی هر کجا که به آنان نیاز بوده است لبیک گفته‌اند.

وی افزود: با توجه به وجود روحیه کار و خدمت در میان بسیجیان، این افراد همواره در فتنه ها و مشکلات نظام، قدرت و قوت نظام اسلامی بوده و هستند.

حجت الاسلام و المسلمین نوری با بیان اینکه کشور را خون شهدا و بسیجیان بیمه کرده‌ است، بیان اظهارکرد: این بسیجیان بودند که در بحران ها در کف میدان حاضر شدند و نظام را تثبیت کردند.

امام جمعه بجنورد همچنین با اشاره به حوادث خون بار غزه، گفت: امروز در دوران تمدن اسلامی و در برهه نزدیک شدن به ظهور این مردم غزه هستند که نماد مقاومت و مظلومیت اند.

حجت الاسلام نوروزی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی نیز در این برنامه مسولیت اصلی بسیج را حمایت از مستضعفین عالم دانست و گفت: امروز مردم مظلوم فلسطین به نماد اقتدار در جامعه جهانی تبدیل شده اند و ما تکالیف پیچیده تری نسبت به گذشته خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: هرجا که بسیج ورود کرد و فرهنگ و تفکر بسیجی و جهادی حاکم شد، کارنامه موفقی را برای ما به دنبال داشته است.

سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی نیز در ادامه این برنامه افزود: امروز در برهه حساسی قرار داریم و دفاع مقدس به همه آموخت که رمز پیروزی ما فقط ایستادگی و مقاومت است.

وی تصریح کرد: اکنون هیمنه استکبار جهانی درهم شکسته و رو به افول است، به طوری که رزمندگان یمنی در ۲۴ ساعت گذشته کشتی اسرائیلی را توقیف کردند که این امر نشانگر ضعف صهیونیست است.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی ضمن تشرح برنامه های هفته بسیج سال جاری، افزود: طی هفته بسیج ۱۵ هزار فعالیت با محوریت ۸۴ عنوان برنامه در خراسان شمالی اجرا می شود.

کد خبر 1734575

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha