بسیج پدیده‌ی کم‌نظیر انقلاب اسلامی است

محمدی گفت:بسیج پدیده‌ی کم‌نظیر انقلاب اسلامی است که می تواند در بخش های مورد نیاز، حضور داشته باشد و گره های مشکل را باز کند.

 قباد محمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ضمن تبریک بمناسبت فرارسیدن هفته بسیج، گفت: بسیج، فهم درست اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است که با ظهور اسلام تولد یافته و در ملت‌های مسلمان رشد کرده است لذا هوشمندی حضرت امام خمینی رحمه الله و عدالت خواهی میلیون‌ها انسان با ایمان، تنها، تبلور دوباره بسیج در عصر حاضر بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: هفته بسیج یادآور رشادت‌های ملت انقلابی ایران اسلامی است. این ملت بزرگ فرزندان بسیجی خود را به جبهه‌های دفاع مقدس گسیل داشت و دفاع مردمی را با رهبری امام راحل (ره) در برابر دشمن متجاوز شکل داد.

وی خاطر نشان کرد: از درون این دفاع مردمی قدرتی تشکیل شد که امروز ایران اسلامی را به امنیت پایدار و مردم‌پایه رسانده و این یکی از دستاوردهای ملت ایران در دوران دفاع مقدس است. انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در گذر ایام خود شاهد اتفاقات و حوادثی بوده که با وجود تلخی ها و شیرینی های آن سبب رشد و تکامل این مسیر با عزت گردیده است.

محمدی تصریح کرد:در این مسیر پر فراز و نشیب همراهی مردم همدلی و ایثار بسیج سر افراز درتمامی ادوار و زمینه ها چنان بروز و نمود یافته است که قابل کتمان نبوده‌ و فروغ این نهاد انقلابی برخواسته از متن مردم در آسمان اقتدار انقلاب هر روز درخشان تر شده وجغرافیای این فرهنگ متعالی وسعتی همه جانبه یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار کرد: زحمات بسیج از ابتدای انقلاب اسلامی و شروع جنگ تحمیلی در مقابله با تخاصم و تجاوز علیه تمامیت ارضی تا به امروز در قالب خدمات گوناگون در عرصه های مختلف نشان از قابلیت تمام عیار این مجموعه ی عظیم در انقلاب بوده است که با بهره گیری از ظرفیت های مردمی اثبات نموده و یکی از مظاهر ایثار و خدمت در خاطره تاریخی این ملت شجره طیبه بسیج می باشد.

وی با اشاره به اینکه هفته بسیج تمام شدنی نیست،گفت: نام بسیج یادآور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخ ما است. نهادی که به تعبیر امام راحل تشکیل آن «یقینا از برکات و الطاف جلیه خداوند تعالی بود.»  همچنین هفته بسیج در حقیقت فرصت و بهانه‌ای برای زنده نگه داشتن ارزش‌ها و روح بسیجی در آحاد ملت، مخصوصاً جوانان پرشور و مدافعان عاشق صادق است.

کد خبر 1734632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha