تفکر بسیجی به سایر نقاط جهان صادر شده است

امام جمعه آبادان با بیان اینکه اکنون ما تفکر بسیجی را به سایر نقاط جهان به ویژه کشورهای همسایه صادر کردیم، گفت: فلسطین سال‌ها با رژیم صهیونسیتی در حال مذاکره بود اما به نتیجه‌ای نرسید اما اکنون با تفکر بسیجی شکست سختی به دشمن وارد کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آبادان، «حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی» ظهر امروز در آئین عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه آبادان که در مصلی ثامن‌الائمه (ع) این شهر برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری فاطمیه اول، اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) اولین بسیجی ولایت بود و وجود این بانوی بزرگ اسلام برای دستگاه حکومت غیر شرعی یک تهدید و خطر بزرگ به حساب می آمد.

خطیب نماز جمعه آبادان، با بیان اینکه حضرت زهرا (س) برای دفاع از ولی و حق به شهادت رسید، افزود: اکنون نیز این بانوی بزرگوار به الگوی جهان اسلام تبدیل شده است.

وی در بخشی از سخنان خود با تبریک هفته بسیج، تصریح کرد: بسیج مختص به زمان و مکان خاصی نیست بلکه این نیروی مردمی همواره در خدمت اهداف و آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی ایران است.

حجت الاسلام غبیشاوی، یاد آور شد: امام خمینی (ره) بسیج را به عنوان یادگاری جاودانه در جامعه نهادینه کرد که با اندیشه الهی، ریشه‌های فرهنگ جهاد و شهادت را در ایران اسلامی گسترانید.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) پس از پیروزی انقلاب، تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی را برای پاسداری از نظام جمهوری اسلامی صادر فرمودند و در دوران دفاع مقدس و در مجاهدت در راه خدا، بسیج از حالت بالقوه بودن خود، فعلیت پیدا کرد.

امام جمعه آبادان، بیان کرد: امام خمینی (ره) نیاز حفاظت از انقلاب نوپایی که شرق و غرب در تلاش برای از بین بردن آن بودند را در تشکیل بسیج دید و این مهم با هوش بالای رهبر کبیر انقلاب به شکل گسترده اجرایی شد.

وی با بیان اینکه اکنون ما تفکر بسیجی را به سایر نقاط جهان به ویژه کشورهای همسایه صادر کردیم، تاکید کرد: فلسطین سال‌ها با رژیم صهیونسیتی در حال مذاکره بود اما به نتیجه‌ای نرسید اما اکنون با تفکر بسیجی شکست سختی به دشمن وارد کرده است.

حجت الاسلام غبیشاوی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت رفع مشکل گازکشی منازل آبادان تاکید کرد و ابراز داشت: با گران شدن گاز مایع برخی خانواده‌ها که از گازکشی شهری بی‌بهره هستند با مشکل مواجه شدند.

وی عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی در کمترین زمان ممکن این مشکل را رفع کنند تا دسترسی به گاز برای این خانواده‌ها مهیا شود.

امام جمعه آبادان همچنین خواستار ارائه تسهیلات بانکی به خانواده‌های بی بضاعت برای گازکشی شد و تاکید کرد: بانک‌ها برای رفع این مشکل باید ورود جدی داشته باشند تا خانواده‌ها در فصل سرما به مشکل برنخورند.

انتهای پیام/

کد خبر 1735322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha