غزه به خط مقدم جبهه مقاومت تبدیل شده است

حجت‌الاسلام فلاح با بیان‌اینکه امروز غزه به خط مقدم جبهه مقاومت تبدیل شده است، گفت: تنها راه نجات فلسطین مقاومت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، حجت‌الاسلام ابراهیم فلاح در خطبه‌های نماز جمعه بخش کرگانرود این شهرستان ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی به موضوع غزه اشاره کرد و گفت: غزه امروز به خط مقدم جبهه مقاومت تبدیل شده است.

امام جمعه بخش کرگانرود تالش افزود: طوفان الاقصی نشان داد که رژیم کودک‌کش اسرائیل که ادعای قدرت نظامی اول منطقه را در سر داشت در مقابل یک گروه مقاومت در محاصره عاجز مانده است و نتوانسته کاری از پیش ببرد و دست به قتل عام زنان و کودکان بی‌گناه کرد.

وی با بیان‌اینکه درس بزرگ طوفان الاقصی توسط جوانان فلسطینی به جهان اسلام و مردم آزادی‌خواه این بود که وحدت  بین گروه‌های مقاومت می‌تواند در مقابل همه استکبار و ابرقدرت‌ها پیروز باشد، تصریح‌کرد: تنها راه نجات فلسطین مقاومت است.

حجت‌الاسلام فلاح هفته بسیج را به ملت انقلاب ایران اسلامی تبریک گفت و ادامه داد: بسیج محصول واقعی انقلاب اسلامی است و منشاء خدمات ارزشمندی برای کشور بوده است.

خطیب نماز جمعه بخش کرگانرود در بخش دیگری از سخنان خود به ۶ آذر سالروز شهادت حضرت زهرا(س) اشاره و آن را خدمت همه مسلمین جهان تسلیت گفت.

وی با اشاره به ۷ آذر روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، آن را به زحمت‌کشان و مدافعان مرزهای دریایی ایران اسلامی  تبریک عرض کرد.

حجت‌الاسلام فلاح  به سالروز شهادت دکتر محسن فخری‌زاده و روز نوآوری و فناوری اشاره و امت ایران اسلامی را به استفاده از کالاها و تولیدات داخلی سفارش کرد.

کد خبر 1735344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha