گلزاری شهدای میاندشت یک میلیارد تومان اعتبار گرفت

قناعت گفت: برای مسقف کردن گلزار شهدای بخش میاندشت درمیان یک میلیارد تومان اعتبار مصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی،  جواد قناعت امروز جمعه (۳ آذر) در جریان سفر به بخش میاندشت به خبرنگاران گفت: سفرهای بخشی بیشتر برای موضوعات آب، جاده،  برق و زیرساخت ها در دستور کار است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه قبل از سفر به بخش های شهرستانی، اولویت‌های هر بخش احصا و در معاونت عمرانی استانداری خراسان جنوبی بررسی می شود، افزود: جلسه نهایی برای بررسی مشکلات با حضور استاندار گرفته می شود و در نهایت در سفر به بخش ها، مصوبات نهایی می شود.

قناعت افزود: مهمترین مصوبات شورای اداری امروز، آسفالت معابر روستایی بخش میاندشت است که مقرر شد مبغلی برای آسفالت ۲۲ هزار متر مربع در اختیار بنیاد مسکن قرار بگیرد.

وی با اشاره به کاهش هدر رفت آب در استان،  افزود: به این منظور هشت میلیارد تومان برای اصلاح ۲۴ کیلومتر شبکه آب در دستور کار قرار گرفت.

استاندار خراسان جنوبی گفت: عملیات اتصال آبرسانی به روستای فضل آباد کلاته ملا با اعتبار یک میلیارد تومان از محل منابع استانی در اختیار شبکه آبفا قرار می گیرد.

وی گفت: برای تکمیل زیرسازی و آسفالت روستای بورنگ به محمد آباد به طول چهار کیلومتر به مبلغ هفت میلیارد تومان از محل منابع استانی در اختیار اداره کل راهداری قرار می گیرد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه برای روشنایی محور گسک از مسیر اسدیه به بیرجند به طول ۵۰۰ متر مبلغ یک میلیارد تومان اعتبار استانی به اداره کل راهداری اختصاص می یابد، گفت: برای تکمیل پل ورودی روستای خلف بخش میاندشت هم ۵۰۰ میلیون تومان از محل منابع استانی به اداره کل راهداری اختصاص می یابد.

وی ادامه داد: برای تکمیل هشت زمین چمن مصنوعی بخش میاندشت  ۸۰۰میلیون تومان از محل منابع استانی به اداره کل ورزش و جوانان اختصاص دادیم.

استاندار خراسان جنوبی گفت: برای زمین چمن مصنوعی گسک، مسک و خلف بخش میاندشت درمیان هم از محل اعتبارات دور دوم سفر ریاست جمهوری، ۶ میلیارد تومان اختصاص یافت.

قناعت تصریح کرد: تنها مجتمع دامپروری روستای بورنگ برای تامین آب مشکل داشت که برای حل این مشکل به طول ۱۰ کیلومتر شبکه انتقال آب؛  ۶ و نیم میلیارد تومان اعتبار استانی و چهار میلیارد تومان هماز محل اعتبارات سفر دوم ریاست‌ جمهوری به این مهم اختصاص دادیم.

وی گفت: همچنین امامزاده سیدان و نوزاد برای تجهیز و تکمیل اعتبار خواهند گرفت و برای مسقف کردن گلزار شهدای بخش هم یک میلیارد تومان اختصاص دادیم.  

قناعت در پایان افزود: برای استقرار کلانتری و پلیس راه هم در این بخش بحث و تبادل نظر و بررسی های لازم انجام خواهد شد.

کد خبر 1735368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha