480 دانش آموز از آموزش های اردوی جهادی بهره بردند

مسئول بسیج دانشجویی شیروان گفت: تاکنون ۴۸۰ دانش آموز از آموزش های اردوهای جهادی حاشیه شهرستان برخوردار شده اند.

 علی ساجدی، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی ضمن تبریک هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج دانشجویی به فرمان امام راحل(ره) اظهارکرد: بسیج دانشجویی همچون دیگر اقشار بسیج همواره به صورت جهادی در مشکلات و بحران ها با تمام ظرفیت در کنار مردم ایستاده است.

 وی خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی شیروان فعالیت ها و اقدامات موثری در سال های اخیر به خصوص در بعد عملیات های جهادی انجام داده است که در قالب پویش لبخند ایران و اجرای اردوهای جهادی متعدد در حاشیه شیروان و روستاهای تابعه تاکنون ۴۸۰ دانش آموز از آموزش های علمی و تربیتی و فرهنگی برخوردار شده اند.

 ساجدی عنوان کرد: بسیج دانشجویی کلاس های آموزشی متعددی در بحث اشتغال خانگی ازجمله خیاطی، نمد دوزی و چرم دوزی برای بانوان خانه دار محلات شیروان برگزار کرده است.

مسئول بسیج دانشجویی شیروان بیان کرد: در بعد آسیب های اجتماعی، بسیج دانشجویی با همکاری معاونت اجتماعی سپاه ناحیه شیروان اقدام به برگزاری کارگاه های آموزشی تربیت صحیح فرزند، فرزند آوری، پیشگیری از اعتیاد، احکام بانوان و مشاوره خانواده در حاشیه شهرستان و روستاهای اطراف نموده است.

 ساجدی تصریح کرد: بسیج دانشجویی در یک سال اخیر سه اردوی جهادی طرح هجرت برگزار کرده که در همین قالب ۲۱۰ جهادگر بسیجی به مدت ۱۲۸ روز به اردوی جهادی عمرانی،علمی، آموزشی و فرهنگی اعزام شده اند.

وی اضافه کرد: دانشجویان بسیجی جهادگر در این اردوها با عمل صادقانه و مخلصانه خود، سبک زندگی اسلامی را ارائه می‌دهند و در رواج آن با تکیه بر نیت الهی و اخلاق حسنه می‌کوشند و در کل زیست مومنانه را در کنار یکدیگر تجربه می‌کنند.

کد خبر 1735406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha