طرح شهیدپژوهی در مدارس شهرستان خرمدره اجرا می‌شود

کلانتری از اجرای طرح شهیدپژوهی در شهرستان خرمدره خبر داد و گفت: ۴۷ نفر از دانش‌آموزان مدرسه شاهد نور شهرستان خرمدره به اجرای طرح شهیدپژوهی پرداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، کلانتری، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خرمدره در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طرح شهیدپژوهی در مدارس این شهرستان برگزار می شود.

وی با یادآوری اینکه ۴۷ نفر از دانش‌آموزان مدرسه شاهد نور شهرستان خرمدره به اجرای این طرح پرداختند، یادآور شد: طرح شهیدپژوهی با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی بیشتر نسل جوان با از خودگذشتگی ها و رشادت‌های شهدا در مدارس این شهرستان اجرا می شود.

به گفته کلانتری، آشنایی بیشتر دانش آموزان با زندگینامه، سیره و وصیتنامه شهدا و الگوبرداری از آنان از جمله اهداف این طرح است و دانش‌آموزان در همین راستا برای انجام تحقیق و مصاحبه با نظارت بنیاد به دیدار خانواده‌های معظم شهدا می‌روند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خرمدره با بیان اینکه در این طرح دانش‌آموزان با انتخاب یک شهید ضمن پرداختن به زندگی شهدا، سبک زندگی این عزیزان را نیز تحلیل می‌کنند، ادامه داد: مدرسه سنگر و کتاب سلاح برای دانش‌آموزان به شمار می‌روند و دانش‌آموزان با اطاعت از ولایت فقیه و با موفقیت در تحصیل می‌توانند ادامه دهنده راه شهدا باشند.

کد خبر 1735441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha